Wp Header Logo 30.png

علیرغم عرضه آپدیت‌ها و پچ‌های بی شماری برای ماینکرفت (Minecraft)، به نظر می‌رسد که سازندگان هرگز نمی‌توانند از شر باگ‌ها خلاص شوند. چون با بروزرسانی‌ها و محتوای جدید، باگ‌های جدیدی به وجود می‌آیند. در حالی که بیشتر آن‌ باگ‌ها بی ضرر بوده و باعث می‌شوند بازی کمی متفاوت عمل کند، برخی از باگ‌ها می‌توانند منجر به مشکلات جدی شوند. زمان‌های کمی وجود دارد که یک باگ می‌تواند خنده‌دار باشد یا منجر به نوعی اتفاق خوب برای بازیکن شود و در حال حاضر به نظر می‌رسد که بازیکنی یکی از آن‌ها را پیدا کرده است.

جدیدا یکی از بازیکنان ماینکرفت و همزمان کاربر ردیت به نام I-aint-gotta-clue کلیپ ویدیویی کوتاهی را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد باگی باعث شده تا از غرق شدن او جلوگیری شود. این کلیپ نشان می‌دهد که بازیکن در زیر آب سعی می‌کند تا به سطح آب برسد، زیرا نفس و قلب خود را در حال از دست دادن است. اما در آخرین لحظه، می‌توان دید که قلب‌ها کاملاً ناپدید می‌شوند، با این حال این بازیکن موفق می‌شود روی سطح آمده و زنده بماند.

&

;

در عنوان ویدیو ذکر شده که باگ‌های نسخه بدراک گاهی اوقات می‌توانند دوست‌داشتنی باشند. در واکنش به این موضوع، کاربری به نام Aesmachus نظر داد: «احتمالا این باگ مورد علاقه من باشد اگر صادقانه بگویم». کاربر دیگری به نام ohboiamongusfan گفت که مشکلات تازه نیاز به راه‌حل‌های جدید دارند و به اینکه چگونه می‌توان با مشکلات نسخه بدراک ماینکرفت که همان باگ‌ها هستند٫مقابله کرد٫ اشاره داشت.

کاربر light481spider اظهار داشت که او امیدوار بوده که بازیکن دقیقاً در زمانی که قرار بود روی سطح آب قرار بگیرد، مورد اصابت تریدنت قرار بگیرد، همانطور که برای او چنین اتفاقی زیاد افتاده است. کاربر دیگری به نام MichaelJ1972 با اشاره به اینکه این مشکل چقدر شایع شده است، گفت که این اولین بار نیست که کسی در مورد این باگ در هفته گذشته مطلبی را پست کرده است.

کاربری به نام AssistanceLegal7549 از کاربر MichaelJ1972 در مورد باگی که با آن مواجه شده بود٫ سؤال کرد که در آن باگ ماین کارت به طور تصادفی متوقف شده بود. در کمال تعجب، کاربر MichaelJ1972 توانست باگ را مشخص کند و گفت که این یکی دیگر از باگ‌های رایج در بازی است که چندین بار گزارش شده است.

کاربر Revolutionary-PLay79 گفت که حتی او با این باگ مواجه شده و وقتی ساب ردیت بازی را باز کرد، متوجه شد که این یک باگ رایج است و نیازی به پرسیدن در مورد آن نیست. کاربر BladeMaster746 گفت که این باگ بصری است که در آن سطح نوار سلامت را نمی‌توان به صورت اعشاری نشان داد و از این رو، فقط قلب را نشان نمی‌دهد.

باگ‌ها در نسخه بدراک ماینکرفت

کاربر ردیت پستی در رابطه با باگی از بازی ماینکرفت به اشتراک گذاشته بود که باعث می‌شد اسب او ناگهان دور خود بچرخد.

کاربر ردیت پستی در رابطه با باگی از بازی ماینکرفت به اشتراک گذاشته بود که باعث می‌شد اسب او ناگهان دور خود بچرخد.

این اولین بار نیست که کسی باگی را در ماینکرفت پیدا می‌کند، به خصوص در نسخه بدراک که خانه‌ی باگ‌ها محسوب می‌شود. اخیراً یکی دیگر از بازیکنان ویدیویی منتشر کرده بود که نشان می‌داد چگونه اسب تازه نامگذاری شده او شروع به چرخیدن بصورت غیرقابل کنترل می‌کند و او نمی‌تواند بفهمد که چه اتفاقی در حال افتادن است. سپس در ادامه برای او توضیح داده شد که چگونه برخی از ماب‌ها وقتی بالای گیاه آزالیا می‌ایستند٫ می‌توانند به همین شکل بچرخند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

ویدیویی از ماینکرفت نشان می‌دهد که چرا نسخه بدراک برای حالت هاردکور آماده نیست

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *