Wp Header Logo.png

تا به حال فکر کرده‌اید، ولورین چند سال سن دارد؟ نسخه جدید ولورین در ددپول و ولورین با آن‌ چه در فیلم لوگان (۲۰۱۷) می‌بینیم، فرق دارد. در واقع این نسخه‌ تاریخچه و گذشته‌ای یکسان با فیلم‌های فاکس دارد، اما پایانی متفاوت دارد. چون در انتهای لوگان ولورین می‌میرد، ولی برای ولورین MCU چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. در این مقاله گذشته و سن ولورین در کمیک‌ها و فیلم‌ها را حساب می‌کنیم.

ولورین حدود صد سال سن دارد

ولورین در قرن نوزدهم به دنیا آمده است. به همین خاطر بیشتر از صد سال سن دارد. با‌این‌حال او در کمیک‌های اولیه ایکس – من در دهه ۷۰ گذشته خود را به‌درستی به یاد نمی‌آورد، همیشه اشارات کوچکی به گذشته او می‌شد تا این که مشخص شد، لوگان با نام واقعی جیمز هاولت در زمین‌های زراعی کانادا در  قرن نوزدهم به دنیا آمد. در کمیک‌های Origin که توسط بیل جماس، جو کسادا و پل جنکینز نوشته شده‌اند، نشان می‌دهد جیمز  قدرت‌هایش را بین سال‌های ۱۸۹۷ و ۱۹۰۷ کشف می‌کند.

تصویر شخصیت ولورین‌پول که قرار بود در فیلم ددپول و ولورین باشد

دشمنی ولورین با برادرش

چنگال‌های لوگان ابتدا استخوانی‌شکل بودند. او در فیلم x-men: wolverine origins چنگال‌هایش را در دعوا با برادرش سابرتوث از دست می‌دهد. به همین خاطر مجبور می‌شود، در پروژه weapon x شرکت کند و خود را به آدامانتیوم مجهز کند. این فرایند برایش کار راحتی نبود. ولی در نهایت چنگال‌های قوی‌تری نسبت به قبل بدست می‌آورد. با‌این‌حال در کمیک شماره ۴ X-Men: Prelude to Schism می‌گوید لوگان ۱۹۸۲ متولد شده است؛ بنابراین، تمام اطلاعات قبلی را زیر سوال می‌برد.

نکته جالب این است، سن برادرش به طور دقیق مشخص است. او در ۱۸۸۵ متولد شد. این کاراکتر دشمن خونی ولورین به شمار می‌آید. چون او یک بار به دوست‌دختر لوگان سیلورفاکس وحشیانه حمله می‌کند. برخی باور دارند حتی به سیلورفاکس تجاوز می‌کند. پس از این حادثه جنگی بین این دو شکل می‌گیرد. ولی متاسفانه سابرتوث پیروز می‌شود. در واقع لوگان زمان زیادی طول کشید تا برادرش را شکست دهد.

در ددپول و ولورین با نسخه‌های مختلفی از لوگان مواجه نیستیم. همین تشخیص سن و گذشته ولورین را کمی راحت‌تر می‌کند. با‌این‌وجود لوگان در x-men: wolverine origins به قدرت‌های خود در ۱۸۴۵سال  پی می‌برد. یعنی ۵۰ سال زودتر از کمیک‌های  Origin توانایی خود را کشف می‌کند.

فیلم حتی دشمنی لوگان با سابرتوث را به شدت کمیک‌ها نشان نمی‌دهد.  چون درجه سنی x-men: wolverine origins سیزده سال به بالا است. همین دست نویسنده و کارگردان را برای نشان‌دادن جنایات سابرتوث کوتاه می‌کند.

گذشته ولورین MCU

در ددپول و ولورین ما اطلاعات زیادی درباره گذشته لوگان کسب نمی‌کنیم. ولی به نظر می‌آید، گذشته او مشابه فیلم‌های ایکس – من است. در x-men:days of future past خط زمانی رویدادهای ایکس – من تغییر می‌کند؛ زیرا، در انتهای روزهای گذشته و آینده استرایکر لوگان را دستگیر می‌کند و ماجراهای فیلم wolverine origins دستکاری می‌شود. با‌این‌حال تولد و تجربیات  لوگان دست‌نخورده باقی می‌ماند.

برخی باور دارند، گذشته نسخه MCU لوگان تا قسمت دوم ایکس – من X2 یکی است. فقط در X2 اعضای ایکس – من استرایکر را به طور کامل شکست می‌دهند و دیگر شاهد حضور این ویلن در فیلم‌های بعدی نیستیم. در جایی از ددپول و ولورین، وید درباره لوگان به شوخی می‌گوید، هیو جکمن تا ۹۰ سالگی این نقش را بازی می‌کند. اگر او چنین کاری را انجام دهد. شاید لوگان به ۲۰۰ سالگی هم برسد. شما فکر می‌کنید تا ۹۰ سالگی جکمن این نقش را بازی می‌کند یا به شخص دیگری واگذار می‌کند؟

آیا ولورین در کمیک بوک‌ها می‌میرد؟

سوالات متداول

در کمیک‌ها چند نسخه از ولورین وجود دارد؟ در کمیک‌ها حدود ۱۵ نسخه از ولورین وجود دارد.

قدرت بازیابی سلامت سابرتوث چگونه است؟ در کمیک‌های مارول پنجه‌های سابرتوث به آدامانتیوم مجهز هستند و قدرت بازیابی سلامت او مانند ولورین است.

منبع: collider 


خاطرات گیمرهای دهه ۷۰ و ۸۰ | میزگیم نوستالژی با  گلخان و شایان

Loading

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *