Wp Header Logo 19.png

جی تی ای ۶ با تأخیر برای ایکس باکس عرضه می‌شود؟

به گزارش روزپلاس، با اینکه Grand Theft Auto 6 هنوز یک سال تا عرضه فاصله دارد، طرفدارها هیجان زیادی برای تجربه این بازی مورد انتظار دارند. درحالی‌که بسیاری از بازیکن‌ها به شرکت راک‌استار گیمز ایمان دارند، نگرانی‌هایی در مورد نحوه اجرای جی‌تی‌ای ۶ روی کنسول‌ها و تأخیر احتمالی نسخه ایکس باکس وجود دارد. بسیاری از کاربران ایکس باکس اخیرا نگرانی خود درباره تأخیر GTA 6 به‌خاطر محدودیت‌های ایکس باکس سری اس را در انجمن NeoGAF ابراز کردند.

بسیاری از طرفدارها اعتقاد دارند که امکان تعویق نسخه ایکس باکس جی تی ای ۶ وجود دارد؛ زیرا دو بازی Baldur’s Gate 3 و Black Myth: Wukong با تأخیر دردسترس کاربران ایکس باکس قرار گرفتند. استودیو لاریان تلاش زیادی برای پیاده‌سازی قابلیت اسپلیت-اسکرین در نسخه ایکس باکس سری اس بالدرز گیت ۳ کرد، اما درنهایت قید انجام این کار را زد. بسیاری از کاربران ایکس باکس این نگرانی را به‌جا می‌دانند؛ چراکه GTA 6 یک پروژه جاه‌طلبانه است.

پیش‌بینی می‌شود که Grand Theft Auto 6 با رزولوشن 720p و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه روی ایکس باکس سری اس اجرا شود، بنابراین شاید این کنسول نتواند انتظارات شرکت Rockstar را برآورده کند. برخی از طرفدارها بر این باورند که راک‌استار احتمالا در چنین شرایطی جی‌تی‌ای ۶ را تنها برای ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌کند؛ هرچند دیگر کاربران بعید می‌دانند که این شرکت گرفتار مشکلاتی شود که گریبان‌گیر استودیوهای لاریان و گیم ساینس شده بود.

مایکل دوز، مدیر نشر استودیو لاریان اخیرا اعلام کرد که برچسب قیمتی GTA 6 می‌تواند روی قیمت‌گذاری بازی‌ها تأثیر بگذارد. جی‌تی‌ای ۶ برای انتشار در پاییز ۲۰۲۵ روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در نظر گرفته شده است. کاربران کامپیوتر نیز احتمالا با فاصله یک یا دو سال قادر به تجربه بازی خواهند بود. مدتی قبل استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک-تو اعلام کرد که احتمال تأخیر GTA 6 بسیار اندک است.

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *