Wp Header Logo 32.png

در شرایطی که اطلاعات زیادی از بازی GTA 6 وجود ندارد و راک‌استار هم فعلا درباره این بازی سکوت کرده است، طرفداران به گمانه‌زنی و شایعه‌پردازی در مورد جدیدترین نسخه از مجموعه Grand Theft Auto روی آورده‌اند. برای مثال در یکی از جدیدترین نظریه‌های طرفداران، به این موضوع اشاره شده که اکثر ساختمان‌ها در بازی GTA 6 قابل ورود هستند؛ یعنی بازیکن‌ها می‌توانند وارد این ساختمان‌ها شوند و در آنجا کارهای مختلفی را انجام دهند.

این شایعه تقریبا از همان زمانی که برای اولین‌بار ویدیوها و تصاویر بازی در اینترنت فاش شدند، به راه افتاده بود، اما حالا دوباره قوت گرفته است. یکی از کاربران ردیت، یک اسکرین‌شات از تریلر رسمی جی‌تی‌ای ۶ را به اشتراک گذاشته و به درب پارکینگ ساختمانی اشاره کرده که باز است. او از همین تصویر نتیجه گرفته که در بازی، امکان ورود به اکثر ساختمان‌ها مثل همین ساختمان وجود دارد. در گذشته اعلام شده بود که حدود ۷۰ درصد از ساختمان‌های بازی قابل ورود هستند و حالا این کاربر هم روی این مسئله تاکید کرده است. او در ردیت نوشت:

این عکس که مربوط به ثانیه ۰:۳۶ تریلر GTA 6 است، به‌وضوح یک درب پاکینگ باز را نشان می‌دهد. نمی‌دانم آیا این بدان معناست که اکثر پارکینگ‌ها در بازی قابل ورود هستند یا نه؛ نظر شما چیه؟

ورود به ساختمان‌ها در بازی GTA 6

البته پس از مطرح شدن این شایعه، برخی کاربران آن را رد کرده‌اند. این افراد معتقدند که به توجه به وسعت نقشه GTA 6 امکان ندارد که اکثر ساختمان‌های بازی قابل ورود باشند. حتی یکی از کاربران در ردیت گفته که قابل ورود بودن ۴۰ درصد از ساختمان‌ها منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد.

امکان ورود به فضاهای داخلی در بازی‌های GTA همواره یکی از موضوعات مورد بحث بین طرفداران بوده است. در بازی GTA 5 به‌جز ساختمان‌ها و فضاهای داخلی که برای ماموریت‌های بازی طراحی شده بودند، تعداد خیلی کمی ساختمان وجود داشت که بازیکن‌ها می‌توانست به داخل آنها دسترسی داشته باشند. اما در بازی GTA 6 که حدود ۱۲ سال پس از شماره پنجم منتشر می‌شود، همه انتظار دارند که تعداد محیط‌های داخلی قابل ورود، به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند.

مقایسه نقشه جی تی ای ۶ و جی تی ای ۵ هیجان زیادی به وجود آورده است

احتمالا می‌دانید که در سال ۲۰۲۲ یک درز اطلاعاتی بزرگ برای کمپانی راک‌استار رخ داد و بسیاری از اطلاعات مربوط به بازی GTA 6 که در آن زمان هنوز به‌طور رسمی رونمایی نشده بود، در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی منتشر شدند. این اطلاعات شامل ویدیوها، تصاویر و فایل‌هایی بودند که نسخه اولیه بازی GTA 6 را به نمایش می‌گذاشتند. خیلی از شایعاتی که اکنون درباره این بازی وجود دارند نیز مربوط به همان اطلاعات فاش شده هستند. از جمله اینکه گفته می‌شود حداقل ۱۵۷ فضای داخلی در بازی وجود دارند که بازیکن‌ها می‌توانند واردشان شوند. ظاهر این فضاهای داخلی یکی از عناصر اصلی در گیم‌پلی بازی خواهند بود؛ مثلا بازیکن‌ها می‌توانند وارد یک مکان (مانند فروشگاه، فست‌فود، بانک و …) شوند و از آنجا سرقت کنند.

ورود به ساختمان‌ها در بازی GTA 6

کمپانی تیک-تو در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که بازی GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود. بعدا راک‌استار تایید کرد که این بازی برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/اس در حال توسعه است. هنوز تاریخ انتشار بازی برای کامپیوترهای شخصی مشخص نشده، اما طبق عادت راک‌استار، انتظار داریم که با فاصله یک ساله بازی را برای PC هم عرضه کند.

اولین تریلر بازی GTA 6 که اواخر سال گذشته منتشر شد، نشان داد که داستان بازی در شهر وایس سیتی جریان دارد که نسخه تخیلی شهر میامی در ایالت فلوریدا است. در این بازی برای اولین بار شاهد حضور یک شخصیت اصلی زن به نام لوسیا هستیم.

منبع: Arynews


بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ ویدیو گیم / بهترین DLC بازی‌ها

Loading

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *