Wp Header Logo 43.png

طرفداری | وقتی هایدنهایم در فصل پیش به بوندسلیگا صعود کرد، انتظار چندانی از ساکنان قلعه وجود نداشت و بلکه بسیاری تصور می‌کردند به احتمال زیاد دوباره به دسته پایین‌تر سقوط کنند. بااین‌حال آن‌ها فراتر از حد انتظارات ظاهر شدند و توانستند با پیروزی مقابل تیم‌هایی مانند اشتوتگارت و بایرن مونیخ، سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را هم کسب کنند.

اکنون نیز آن‌ها در کنار ماجراجویی اروپایی خود در لیگ کنفرانس اروپا، به شگفتی‌سازی خود در بوندسلیگا نیز ادامه می‌دهند. شاگردان فرانک اشمیت پس از پیروزی 2-0 مقابل سن پائولی در هفته اول، در هفته دوم مقابل آگزبورگ جشنواره گل راه انداختند و با چهار گل حریف خود را در هم کوبیدند.

پیروزی پر گلی که باعث شد به لطف تفاضل گل بیش‌تر نسبت به بایرن مونیخ و لایپزیش، صدرنشین بوندسلیگا شوند. هایدنهایم تحت هدایت اشمیت در حالی به این موفقیت رسیده که سال 2009 در لیگ منطقه‌ای آلمان، در رتبه چهارم قرار داشتند و دو سال پیش نیز در بوندسلیگا 2 حضور داشتند.

با حضور پل وانر که او را به‌صورت قرضی از بایرن مونیخ به خدمت گرفتند، هایدنهایم صاحب یک بازیکن خلاق و خطرناک در خط حمله شده است. این بازیکن 18 ساله تاکنون دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل در بوندسلیگا داده است. در خط دفاع نیز آن‌ها ساختار منظمی دارند و اگر روزشان باشند؛ می‌توانند برای هر تیمی دردسرساز شوند. اینکه از الان بگوییم هایدنهایم قهرمان بوندسلیگا خواهد شد، خیلی خوش‌بینانه و زود خواهد بود، بااین‌حال دوباره تیمی در فوتبال آلمان مطرح شده که می‌تواند برای تیم‌های بزرگ‌تر دردسرساز شود و تبدیل به یکی از جذابیت‌های بوندسلیگا در فصل جدید شود.
 

جدول بوندسلیگا در پایان هفته دوم و صدرنشینی هایدنهایم

 

داستان رویایی صعود هایدنهایم؛ تیمی با قدیمی‌ترین سرمربی فوتبال اروپا

*/

 

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *