Wp Header Logo 96.png

بازی Warhammer 40000: Space Marine 2 تا چند روز دیگر برای کامپیوترهای شخصی، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس عرضه می‌شود، اما رسانه‌های معتبر حوزه گیم نقدها و امتیازات خودشان به این بازی را منتشر کرده‌اند. بر همین اساس، میانگین امتیازات بازی Space Marine 2 در وبسایت متاکریتیک معادل ۸۳ از ۱۰۰ است که نشان می‌دهد با بازی خوش‌ساختی مواجه هستیم.

این بازی تیراندازی سوم شخص که المان‌های هک اند اسلش هم دارد، توسط استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) ساخته شده و به عنوان دنباله مستقیم بازی Warhammer 40000: Space Marine که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود، عرضه می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی اجمالی به برخی از نقدهای این بازی داشته باشیم.

بازی Warhammer 40000: Space Marine II

Gamereactor UK – امتیاز: ۱۰ از ۱۰

یک کمپین داستانی در کنار کمپین PvE، یک حالت PvE 6v6، دو جناح مختلف دشمنان، حالت همکاری Co-Op، بخش تک نفره، کلاس‌های مختلف Space Marine، سلاح‌های متنوع، هزاران دشمن روی صفحه نمایش و … وقتی همه این‌ها را لیست می‌کنید، به‌نظر می‌رسد که استودیوی سیبر اینتراکتیو حداقل باید در برخی جنبه‌ها ناموفق عمل کند. با این حال من همیشه از بازی Warhammer 40000: Space Marine 2 و اینکه چگونه توانسته همه این کارها را با هم انجام دهد شگفت زده می‌شوم. این یک جشنواره اکشن فوق‌العاده است که شما را به یاد بهترین بازی‌های گذشته می‌اندازد. یک دستاورد پیروزمندانه نه فقط به عنوان یک بازی Warhammer 40000، بلکه به عنوان یک بازی اکشن برای تمام اعصار.

Gaming Age – امتیاز: ۹ از ۱۰

من واقعاً از زمانی که برای بازی Space Marine 2 صرف کردم، لذت بردم. بی‌صبرانه منتظرم تا بعد از عرضه بازی حالت‌های Co-Op و PvP را بیشتر تجربه کنم. کمپین اصلی بازی مثل یک ترن هوایی هیجان انگیز و پرهیاهو است. حجم انبوه دشمنان که بازی به طور مکرر به سمت شما می‌فرستد باعث می‌شود که هر رویارویی به یک صحنه حماسی تبدیل شود. این یک تجربه وحشیانه است که فکر می‌کنم هر کسی که طرفدار اکشن باشد از آن لذت خواهد برد. فرقی ندارد که عاشق بازی‌های Warhammer 40000 هستید یا فقط می‌خواهید یک تجربه سرگرم کننده با اکشن زیاد داشته باشید؛ در هر صورت پیشنهاد می‌کنم این بازی را امتحان کنید. پشیمان نخواهید شد.

تریلر جدید بازی Warhammer ۴۰K: Space Marine ۲ با محوریت محیط بازی؛ اکشن و خونریزی خالص

Game Rant – امتیاز: ۹ از ۱۰

حتی بدون شناختن دنیای Warhammer 40000 هم بازی Space Marine 2 با نشان دادن شجاعت و فداکاری تزلزل‌ناپذیر این سربازان فوق‌العاده، کار بزرگی را برای جذب بازیکن‌های جدید به این فرنچایز انجام می‌دهد. اما این به معنای بی‌احترامی به طرفداران سرسخت این مجموعه نیست. برای لذت بردن از این بازی لازم نیست از طرفداران قدیمی این فرانچایز باشید. اگرچه طرفداران این سری لذت بیشتری از بازی می‌برند، اما دنیایی که Space Marine 2 معرفی می‌کند با چنان جزئیاتی شکل گرفته که دروازه‌ای عالی برای ورود تازه‌واردها می‌سازد.

Push Square – امتیاز: ۹ از ۱۰

بازی Warhammer 40000: Space Marine 2 با ارائه یک کمپین سینمایی و باکیفیت، هیجان بالایی را ارائه می‌دهد. این تجربه زمانی بهتر می‌شود که با دوستان خود در حالت همکاری بازی کنید. در کنار اینها باید به ماموریت‌های فرعی Operation، حالت چندنفره و رقابتی Eternal War و حالت اختصاصی و رایگان Horde Mode اشاره کنیم. بازی Space Marine 2 استانداردهای جدیدی را برای این مجموعه تعریف می‌کند و بازی بسیار ارزشمندی است.

بازی Space Marine 2

IGN – امتیاز: ۸ از ۱۰

Warhammer 40000: Space Marine 2 یک بازی شوتر سوم شخص فوق‌العاده با داستانی جذاب، انواع سلاح‌ها و دشمنان متنوع است. این بازی یک بار دیگر بسیاری از ایده‌های خود را از سری Gears of War وام گرفته است. اما آنها ایده‌های خوبی هستند و Space Marine 2 به بهترین شکل آنها را توسعه می‌دهد.

GamesRadar – امتیاز: ۸ از ۱۰

بازی Warhammer 40000: Space Marine 2 یک شوتر استثنایی و بسیار بزرگ است که سطح همه اقتباس‌ها از مجموعه Warhammer را ارتقا می‌دهد. این بازی مقیاسی سرگیجه‌آور دارد که همراه با مبارزات نرم و روانش، تجربه‌ای نفس‌گیر را ارائه می‌کند.

VideoGamer – امتیاز: ۸ از ۱۰

بازی Space Marine 2 دنباله‌ای عالی برای بازی قبلی است و به خوبی با جهان Warhammer همخوانی دارد. این بازی مکانیک‌های اکشن و تیراندازی جذاب و سرگرم کننده‌ای را ارائه می‌دهد. با این حال محدودیت نقشه در بخش چندنفره بازی، باعث ایجاد حس تکرار در ویژگی‌های مبتنی بر پیشرفت می‌شود.

Eurogamer – امتیاز: ۸ از ۱۰

کمپین بازی Space Marine 2 دنباله‌ای دیدنی و هیجان‌انگیز را برای بازی قبلی رقم زده است، اما سیستم مبارزات فوق‌العاده بازی، در حالت Co-Op بهترین عملکرد ممکن را دارد.

بازی Space Marine 2

Hardcore Gamer – امتیاز: ۸ از ۱۰

بازی Warhammer 40000: Space Marine 2 یکی از بهترین عناوین شوتر سال ۲۰۲۴ است. این بازی سیستم مبارزات بسیار جذاب و اعتیادآوری دارد که البته بدون وجود حالت‌های همکاری و رقابتی تا این حد موفق ظاهر نمی‌شد. با این حال، این بازی بدون ایراد هم نیست. کمپین بازی کوتاه است و بازیکن را مجبور می‌کند که همان شش ماموریت را به‌طور پیاپی انجام دهد تا زمانی که ارتقاء سطح پیدا کند و به درجات سختی بالاتر دسترسی داشته باشد. البته درجات سختی بالاتر هم فقط به معنی دشمنان بیشتر است که ضربات سنگین‌تری وارد می‌کنند.

VG247 – امتیاز: ۸ از ۱۰

بازی Space Marine 2 یک دستاورد بزرگ و برجسته است. خرید این بازی برای طرفداران مجموعه Warhammer ضروری است و به همه افرادی که به تجربه بازی‌های خوب علاقه‌مند هستند توصیه می‌شود. Space Marine 2 بدون شک یکی از بهترین بازی‌های Warhammer تا به امروز است.

تیزر جدید بازی Warhammer ۴۰K: Space Marine ۲ منتشر شد

PC Games – امتیاز: ۸ از ۱۰

اگر انتظار یک اکشن ماجراجویی کامل، تنوع بالا، عمق و توسعه شخصیت‌ها را داشته باشید، قطعاً باید به دنبال بازی دیگری بروید، چون Space Marine 2 هیچ کدام از این‌ها را ارائه نمی‌دهد. حتی بازی Doom Eternal در این زمینه‌ها حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد. با این حال اگر بخواهیم منصفانه بگوییم، سازندگان Space Marine 2 هرگز وعده‌ای به جز ارائه یک تجربه کشتار پر از خون‌ریزی در حالت همکاری را نداده بودند.

PCGamesN – امتیاز: ۶ از ۱۰

مبارزات شرورانه و نمایش چشمگیر بازی Warhammer 40000: Space Marine 2 به خاطر داستان کم‌رمق و طراحی ماموریت‌های غیرجذاب، به کلی ضایع شده است.

بازی Space Marine 2

PC Gamer – امتیاز: ۶ از ۱۰

طرفداران مجموعه Warhammer 40000 از صحنه‌های تماشایی و اصالت این بازی لذت خواهند برد، اما اکشن بی‌نظم و بخش چندنفره غیرجذاب بازی آنها را ناامید می‌کند.

GameSpot – امتیاز: در دست بررسی

بازی Warhammer 40000: Space Marine 2 یک جانشین بسیار ارزشمند برای نسخه اصلی است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود. اکشن وحشیانه و هیجان‌انگیز بازی مثل همیشه رضایت‌بخش است، اما خارج از اکشن چیز زیادی در جریان نیست و گاهی بازی بیش از حد خطی به نظر می‌رسد. البته به محض اینکه وارد نبرد با دشمنان پرتعداد می‌شوید، این عیب‌ها را فراموش می‌کنید. انتظار برای این بازی طولانی بود، اما ارزشش را داشت.

Kotaku – امتیاز: در دست بررسی

این بازی یک تجربه شگفت‌انگیز و بزرگ است. یک کمپین قوی و خوش‌ساخت دارد که تنها از برخی مشکلات مربوط به تعادل درجه سختی رنج می‌برد. یک حالت همکاری PvE عمیق و عالی وجود دارد که ارزش تکرار بالایی خواهد داشت. همچنین حالت PvP تجربه خوبی است و می‌تواند برای برخی بازیکن‌ها سرگرم کننده باشد. این بازی یک بسته کامل و بسیار جذاب است که من فکر می‌کنم علی‌رغم برخی نواقص و مشکلات جزئی روی کنسول‌ها، Space Marine 2 احتمالاً بهترین بازی مجموعه Warhammer 40000 تا به امروز است.

Polygon – امتیاز: در دست بررسی

اکشن این بازی به خوبی قسمت قبلی است، اما روایت گسترده‌تر، محیط‌های بزرگتر و اندازه Tyranids در بازی، پیشرفت‌های بزرگ و قابل توجهی به حساب می‌آیند. بازی‌های Space Marine یکی از بهترین نقاط ورود بازیکن‌های جدید به این مجموعه هستند، چون هدایت یک Ultramarine می‌تواند تجربه‌ای بسیار رضایت‌بخش باشد. این بازی چنین میراثی را به دوش می‌کشد.

منبع: Metacritic


بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ ویدیو گیم / بهترین DLC بازی‌ها

Loading

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *