Wp Header Logo 411.png
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

  • نام سریال:لوئی-  Louie 
  • خالق: لوئی سی. کی.
  • سال پخش: ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵
  • تعداد قسمت‌ها: ۶۱
  • ژانر: کمدی و درام
  • میانگین امتیازات Louie در (imdb) :  ۸.۵

 

بازیگران: لوئی سی. کی. – هدلی دلانی- اورسولا پارکر

سریال Louie

 

خلاصه سریال

لوئی یک کمدین استندآپ و پدر مطلقه‌ی دو دختر است.داستان زندگی روزمره این شخصیت ؛ زمانی‌که او با شخصیت‌های مختلف دیگر آشنا می‌شود یا زمانی‌که با زندگی عاطفی‌اش دست‌وپنجه نرم می‌کند یا وقتی که در تلاش است تا حرفه طنز را دنبال کند. این مجموعه تم‌ها و لحن‌های متفاوتی دارد و از کمدی درام تا کمدی سیاه و طنز و حتی طنز سورئال را شامل می‌شود و از آن یک اثر متفاوت و با ارزش برای تماشا ساخته است.

 

 

درباره سریال

سریال Louie با نگاهی ظریف و با استفاده از المان‌های رئال و گاهی سورئال سعی می‌کند پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های زندگی روزمره را بی‌پرده نمایش دهد. جایگاه او انتقادی نیست. فقط می‌خواهد بیننده موقعیت‌ها و احساسات مختلف را با ذهنی باز تجربه کند. شاید مانند قسمت یازدهم فصل سه، راه‌حل آشتی بین دو طرف جنگ فقط یک بچه اردک بازیگوش باشد! هنگامی که Sitcom ها سعی می‌کنند حداقل در مورد یک چیز باشند، Louie در مورد همه چیز است.

ما در این سریال علاوه‌بر لوئیز سی. کی. شاهد هنرمندان دیگری هم مانند کریس راک هستیم که وارد داستان می‌شوند و نقش خودشان را ایفا می‌کنند. با اینکه این مجموعه کمدی در سال ۲۰۱۵ به پایان رسید، اما در سال ۲۰۱۸ رئیس شبکه اف‌ایکس یعنی جان لندگراف درباره احتمال بازگشت این سریال صحبت کرد؛ اما هنوز خبری از فصل جدید نیست.

 

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *