Wp Header Logo 597.png
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر آزاد، دیدار دو تیم بانک شهر و پانلا از ساعت 10:15 امروز (جمعه – 30 شهریور) به میزبانی بانک شهر در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شد که شاگردان رضا یزدانی با نتیجه 8 بر 2 از سد تیم میهمان خود گذشتند.خارجی‌های لیگ برتر کشتی آزاد دورقمی می‌شوند

 

پیش از این تیم بانک شهر در هفته اول 9 بر یک تیم مقاومت البرز را شکست داده و پانلا نیز در خانه 8 بر 2 مغلوب معینی‌پور شده بود. مصطفی حسین‌خانی هدایت تیم پانلا را برعهده داشت.

مهدی حاجی‌زاده قهرمان سال 2002 کشتی جهان و آغازگر نسل جدید قهرمانان جویبار، نیز برای تماشای کشتی تیم بانک شهر به سالن سیدرسول حسینی آمد.

نتیجه انفرادی این مبارزه به شرح زیر است:

وزن 57 کیلوگرم: در این وزن مبارزه‌ای برگزار نشد و چون تیم بانک شهر کسی را روی تشک نفرستاد، دست علی یحیی‌پور بدون کشتی بالا رفت.
وزن 125 کیلوگرم: محمد علی تبار در مصاف با سیدرضا چراغی با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد تا دومین برد نیز به نام پانلای میهمان ثبت شود.
وزن 61 کیلوگرم: سیدعرفان جعفریان اولین برد بانک شهر در این کشتی را با نتیجه 11 بر صفر در سه دقیقه مقابل کشتی‌گیر کم سن و سال پانلا، مبین گردشی به دست آورد.
وزن 97 کیلوگرم: احمد بذری که بعد از مدت‌ها دوری از مسابقه به دلیل مصدومیت، در ترکیب بانک شهر روی تشک رفت، 5 بر یک علیرضا رکابی را از پیش رو برداشت.
وزن 65 کیلوگرم: رضا اطری نایب قهرمان سال 2022 جهان که این هفته نیز مثل هفته اول یک وزن بالاتر کشتی گرفت، با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید.
وزن 92 کیلوگرم: محمدمبین عظیمی در حالی که نتیجه را 10 بر صفر به سود خود کرده بود، در ادامه با ضربه فنی امیرعلی خلیلی را از پیش رو برداشت تا چهارمین برد بانک شهر را به دست آورده و نتیجه تیمی 4 بر 2 به سود تیم میزبان شود.
وزن 70 کیلوگرم: محمدرضا باقری که در هفته اول تنها بازنده بانک شهر بود، این هفته باخت قبلی را با برد 4 بر 2 مقابل خیرالله قهرمانی از تیم پانلا جبران کرد.
وزن 86 کیلوگرم: عزت اکبری نایب قهرمان جهان در مصاف با محمدحسین نوروزیان با نتیجه 3 بر 2 برنده شد تا بانک شهر با کسب ششمین بردش، پیروزی خود در این مسابقه را تثبیت کند.
وزن 74 کیلوگرم: مرتضی قیاسی با نتیجه 5 بر 3 ابوالفضل شمسی‌پور را از پیش رو برداشت تا بانک شهر به هفتمین برد خود برسد.
وزن 70 کیلوگرم: آخرین مبارزه از رویارویی بانک شهر و پانلا بین فریبرز بابایی و سبحان اسمی برگزار شد که این کشتی را بابایی با نتیجه 14 بر 4 به سود خود تمام کرد تا نتیجه تیمی 8 بر 2 به سود بانک شهر در هفته دوم تمام شود.

انتهای پیام/

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *