Wp Header Logo 522.png

این روزها شایعات زیادی درباره احتمال به تاخیر افتادن انتشار بازی GTA 6 شنیده می‌شوند. به همین دلیل طرفداران نگران هستند که در زمان اعلام شده یعنی پاییز سال ۲۰۲۵ میلادی نتوانند این بازی را تجربه کنند. با این حال، در میان تمام شایعاتی که وجود دارند، تاریخ انتشار بازی جدید راک‌استار به همراه یک نقشه کامل از آن فاش شده است. اما نکته جالب‌تر آن است که این اطلاعات از منبعی به‌دست آمده که هرگز انتظارش را نداشتیم.

راک‌استار قبلا به طور رسمی اعلام کرده که بازی GTA 6 را در پاییز سال ۲۰۲۵ منتشر می‌کند؛ به این معنی که حدود یک سال تا عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تاریخ فاصله داریم. اما با وجود طرفدارانی که مشتاق دریافت اطلاعات بیشتر هستند، توجه‌ها به شایعه‌ای جلب شده که از فردی بسیار نزدیک به راک‌استار نشأت گرفته است. یکی از نظافتچی‌های دفتر این شرکت!

بله، درست است؛ طبق گفته یکی از نظافتچی‌های دفتر لندن راک‌استار، بازی GTA 6 قرار است در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۵ یعنی ۳ مهرماه ۱۴۰۴ عرضه شود. این خبر پس از آن منتشر شد که نظافتچی راک‌استار ادعا کرد نقشه بازی را به همراه تاریخ انتشار آن در دفتر لندن مشاهده کرده است. این نظافتچی که به مدت شش ماه در این شرکت کار می‌کرده، توضیح می‌دهد که آخرین فریم از یک تریلر یا نوعی تبلیغ برای بازی را با لوگوی GTA دیده که تاریخ ۲۵ سپتامبر زیر آن نوشته شده بود.

بازی GTA 6

این فرد با انتشار یک پست در ردیت که اکنون به‌طرز مشکوکی حذف شده، چنین نوشت:

نقشه خیلی بزرگ به نظر می‌رسید. من به‌طور مختصر آن را روی مانیتور یکی از توسعه‌دهندگان دیدم. به‌نظر می‌رسید که ۲ تا ۳ مجموعه بزرگ از جاده‌ها وجود داشت که احتمالاً شهرها یا شهرک‌ها بودند. همچنین، من چند تصویر مفهومی از بازی دیدم که جیسون و لوسیا کنار هم ایستاده بودند. جیسون یک شاتگان کوتاه داشت، یک دستمال سیاه بر سر بسته بود و به سمت صندوق‌دار فروشگاه اسلحه را نشانه گرفته بود. لوسیا هم یک تپانچه داشت، دستمال قرمز بسته بود و در حال پر کردن یک کیف از بطری‌های مشروب در پشت صندوق بود.

همه آنچه که درباره بازی GTA ۶ می‌دانیم؛ تاریخ انتشار، نقشه و داستان بازی جی‌تی‌ای ۶

این صحنه که نظافتچی راک‌استار آن را توصیف کرده، در تریلر رسمی بازی GTA 6 که در دسامبر گذشته منتشر شد، به نمایش درآمده است. با اینکه این خبر به تایید نرسیده و باید آن را با احتیاط قبول کرد، اما اگر درست باشد، زمان زیادی تا انتشار بازی باقی نمانده است.

در حال حاضر به جز تریلری که راک‌استار از بازی GTA 6 در اواخر سال گذشته میلادی منتشر کرد، چیز زیادی درباره آن نمی‌دانیم. طرفداران منتظر انتشار تریلر دوم هستند تا با جزئیات بیشتری از گیم‌پلی و داستان بازی آشنا شوند. پیش‌بینی می‌شود که تریلر دوم در اواخر پاییز امسال منتشر شود.

منبع: Gamingbible


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

فیفا و پی ای اس

Loading

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *