ماینکرفت را بسیاری یک بازی کودکانه و ساده می‌دانند که شما تنها باید در آن بلوک ماین کرده و با آن‌ها کرفت کنید، اما۵۴ مطمئنا کسی جرئت نمی‌کند در بخش‌های مختلف ندر یا The End و یا حتی شب‌های اورورلد چنین صحبتی بکند. مخصوصا در اوایل بازی، بازیکن هر طور که شده سعی می‌کند تا با استفاده از بلوک‌های گل هم که شده یک بیس کوچک برای خود بسازد تا از این طریق بتواند شب‌ها را به سلامت صبح کرده و علاوه بر حفظ XPهای خود، آسیبی به آیتم‌هایش هم وارد نشود.

پس از اینکه بیس اول خود را ساخته و کمی قدرت در بازی بدست آوردید، فرصت آن فرارسیده تا کوله‌بار سفر برداشته و به سراغ سرزمین‌های بهتر بروید و شم ماجراجویی خود را در ماینکرفت به‌کار بیندازید. اینجاست که هنر اصلی موجانگ رو می‌شود و بازیکنان مختلف بعضا با کنار هم قرار دادن چندین بلوک ساده، بناهایی می‌سازند که هیچ تفاوتی با دنیای واقعی ندارد. ردیت بهترین منبع برای دیدن بیلدهای جدید و زیباست و پیشنهاد می‌کنم که هم ایده‌های خود را در اینجا به دیگران بدهید و هم از ایده‌های آنان استفاده کنید. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از بیس‌های بازی بیندازیم.

مشابه این بیس ماینکرفت در بازی‌های میازاکی بوده‌است!

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام whitenoize186 تصاویری از بیلد جدید خود در ماینکرفت منتشر کرده که حسابی همه را متعجب کرده و توانسته تا توجه‌ها را جذب خود کند. او در بخش توضیحات نوشت: «همین چند روز پیش بود که در مورد پیشرفتم در ساخت این بنا با شما صحبت کردم و بالاخره ساخت این پناهگاه مقدس به اتمام رسید. حقیقتش را بخواهید جمع کردن بلوک‌ها به مراتب زمان بیشتری از من گرفت و تا بلوک‌های مورد نظرم را بدست می‌آوردم، به سرعت آن‌ها را کنار هم قرار می‌دادم. دوست داشتم این پروسه لذت‌بخش را با شما هم به اشتراک بگذارم».

چیزی که این بیلد بزرگ را از همه جدا می‌کند، نحوه ساخت آن است. همانطور که سازنده هم پیش‌تر اشاره کرد، این بنا در مود ماینکرفت سوروایول ساخته شده که طبیعتا چالش‌های خاص خودش را دارد. در حقیقت شما در این مود هم باید بلوک‌ها را ماین کرده و از جای‌جای نقشه بدست آورید و هم مواظب نوار سلامتی، سقوط از ارتفاع و حتی ماب‌های مزاحم باشید که به مراتب کار را از بیلدرهای کریتیو سخت‌تر می‌کند.

۷ نکته طلایی برای شروع دنیای Survival در ماینکرفت ۲۰۲۴

یکی از کاربران ردیت به نام HoneBaker در واکنش به این تصاویر نوشت: «واقعا زیباست! شما یکی از افسانه‌های بیلد کردن در ماینکرفت هستید و باید نام شما را در تاریخ ثبت کنند». همچنین شخص دیگری به نام ForsakenAccountant55 افزود: «کاش من هم می‌توانستم چنین بیلدهایی در دنیایم در ماینکرفت بسازم. واقعا سوال که از بیلدرها دارم این است که چگونه می‌توانند این همه سازه و ساختمان را در کنار هم بنا کنند؟ چگونه ایده‌هایشان تمام نمی‌شود و می‌توانند ساختمان‌ها را پر کنند؟ من هر بار در نهایت یک ساختمان مربعی دارم!». نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما تا کنون چنین بیلد بزرگی در بازی ساخته‌اید؟

منبع: Reddit


Loading