Wp Header Logo 637.png

نمایندگان مجلس مانع کار دنیامالی/ سهم‌خواهی از وزیر ورزش آغاز شد!

به گزارش تابناک ورزشی، پس از رأی قاطعانه مجلس شورای اسلامی به احمد دنیامالی با ۲۵۳ رأی از ۲۸۸ رأی و انتخاب او به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم، جامعه ورزش انتظار شروع کار سریع را از وزیر ورزش داشت. ورزشی که در سالیان اخیر و در دوره تصدی حمید سجادی و کیومرث هاشمی دچار مشکلات عدیده‌ای در زمینه فدراسیون‌های ورزشی، اداره کل ورزش، استان‌ها، مشکلات زیرساختی و نظم و برنامه‌ریزی شده است، با این حال انگار فعلاً خبری از شروع جدی کار در وزارت ورزش و جوانان نیست.

دنیامالی در شروع کارش در وزارت ورزش و جوانان راهی فرانسه شد تا چند روزی مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را از نزدیک تماشا کند. سفری که شاید رفتنش هم چندان توفیقی نداشت و شاید بهتر بود تا وزیر ورزش و جوانان فعالیت‌های وزارتخانه را در تهران دنبال کند و جلسات لازم را به نتیجه برساند.

نمایندگان مجلس مانع کار دنیامالی/ سهم‌خواهی از وزیر ورزش آغاز شد!

از روز ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳ که مجلس به دنیامالی رأی اعتماد داده، وزیر ورزش هنوز معاونان خود را معرفی نکرده و همچنان معاونان وزیر ورزش و جوانان در دولت سیزدهم در وزارتخانه به کار خود ادامه می‌دهند. همین مسئله و شاید عدم اعتماد وزیر به نیروهایی که انتخاب خودش نبوده‌اند، باعث شده تا همه جلسات مهم با محوریت وزیر ورزش برگزار شود که این موضوع زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. به طور مثال نمایندگان مجلس در روزهای اخیر هرکدام با درخواستی راهی ساختمان سئول شده‌اند و نزد وزیر ورزش و جوانان رفته‌اند که هر کدام نیز جداگانه درخواست ملاقات با شخص وزیر را دارند. در صورتی که اگر دنیامالی اقدام به انتخاب معاونان خود کرده بود، می‌توانست نمایندگان مجلس را به معاون پارلمانی خود ارجاع دهد تا امورات مهم‌تری را پیگیری کند.

جالب اینجاست که تعداد زیادی از نمایندگان مجلس راهی وزارت ورزش و جوانان شده‌اند. به نوعی که انگار این نمایندگان فراموش کرده‌اند که محل خدمت آنها ساختمان مجلس در میدان بهارستان است و ساختمان وزارت ورزش و جوانان در خیابان سئول باید محل خدمت وزیر ورزش باشد. با این حال تعداد زیادی از نمایندگان مجلس در روزهای اخیر با درخواست‌های مختلف در دفتر وزیر ورزش حاضر شده‌اند و زمانی که دنیامالی باید برای پیگیری امورات ورزش بگذارد، صرف جلسات با نمایندگانی می‌شود که بخشی از آنها دنبال سهم‌خواهی هستند.

در همین شرایط هم، اگر وزیر ورزش معاونان خودش را زودتر انتخاب کند شاید بتواند با تمرکز بیشتری امورات ورزش را پیگیری کند. ورزشی که این روزها با مشکلات متعدد روبه‌روست و از وضعیت نابه‌سامان بسیاری از فدراسیون‌ها گرفته تا ماجراهای فوتبال با پرونده فسادش به اندازه کافی دنیامالی را درگیر خواهد کرد و شاید بهتر است که بخش‌های مختلفی از جمله جلسه با نمایندگان مجلس با معاون پارلمانی وزیر برگزار شود تا این جلسات مانع فعالیت روزمره وزیر ورزش نشود.

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *