Wp Header Logo 699.png

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تریلر مرموز، به صورت رسمی همکاری دوباره با CD Projekt Red و ساخت انیمه جدیدی بر اساس بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را تایید کرد.

در کنار بازی ویدیویی Cyberpunk 2077، در سال ۲۰۲۲ انیمه اقتباسی آن تحت عنوان Cyberpunk: Edgerunners از شبکه نتفلیکس پخش شد. این اثر با استقبال بی‌نظیری مواجه شده و حتی فروش بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را به شکل قابل‌توجهی افزایش داد. حال شبکه Netflix اعلام کرده که با همکاری سی دی پراجکت رد باری دیگر به دنیای Cyberpunk 2077 بر‌می‌گردد.

در حالی که CD Projekt Red مشغول ساخت دنباله بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ است، تجربه این اثر در دنیای انیمه قرار نیست به Cyberpunk: Edgerunners محدود شود. تریلر مرموزی که از سوی نتفلیکس منتشر شده، حاوی اطلاعات خاصی نبوده و تنها لوگو این شبکه به همراه سی دی پراجکت رد و سری Cyberpunk را نشان می‌دهد. اما همین تریلر که بازگشت سایبرپانک ۲۰۷۷ به Netflix را به صورت رسمی تایید می‌کند، برای هیجان‌زده کردن طرفداران کافی است. تریلر معرفی انیمه جدید Cyberpunk 2077 را در زیر مشاهده می‌کنید:

از زمان پخش انیمه Cyberpunk: Edgerunners در سال ۲۰۲۲، بسیاری از علاقه‌مندان و طرفداران این اثر خواهان ادامه و ساخت دنباله آن هستند. اما استودیو Trigger که امسال انیمه Delicious in Dungeon را به نمایش گذاشت، اعلام کرد چندان به این امر علاقه‌ای ندارد. با این حال CD Projekt Red در ماه‌های اخیر از تصمیم خود برای گسترش سری سایبرپانک به خارج از دنیای بازی‌های ویدیویی گفته است.

بازی Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۲۰ منتشر و به دلیل مشکلات متعدد عملکرد موفقی نداشت. با این حال نمایش انیمه Cyberpunk: Edgerunners و رفع مشکلات بازی به همراه انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty موجب شدند که سایبرپانک ۲۰۷۷ در حال حاضر وضعیت بهتری داشته و یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر باشد. دنباله Cyberpunk 2077 تنها یکی از چندین پروژه در حال ساخت CD Projekt Red است.

نظر شما در مورد تایید رسمی ساخت انیمه جدیدی بر اساس دنیای سایبرپانک ۲۰۷۷ و نایت سیتی چیست؟ آیا از طرفداران این بازی و انیمه Cyberpunk: Edgerunners هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

Loading

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *