Wp Header Logo 739.png

شرکت برادران وارنر تریلر جدیدی از انیمه Batman Ninja Vs. Yakuza League منتشر کرده که شوالیه تاریکی و متحدانش را در جریان نبرد با اعضای یاکوزا لیگ نشان می‌دهد.

در سال‌های اخیر شرکت Warner Bros بیش از پیش روی مدیوم انیمه سرمایه‌گذاری کرده و فعالیت خود را در این صنعت گسترش داده است. برای مثال این شرکت اخیرا با استودیو Wit، سازنده سه فصل اول انیمه اتک آن تایتان همکاری کرده و انیمه The Suicide Squad Isekai را به نمایش گذاشته است. اگر‌چه که بروس وین در این اثر حضور نداشت، اما بتمن قبلا ورود به دنیای انیمه را در قالب Batman Ninja تجربه کرده بود. حال برادران وارنر آماده است تا فصل جدیدی را برای شوالیه تاریکی در مدیوم انیمه رقم بزند. این از آن جهت است که شرکت مذکور در آینده نزدیک انیمه Batman Ninja Vs. Yakuza League را به نمایش خواهد گذاشت.

۶ سال پیش یکی از تاریک‌ترین فیلم‌های بتمن منتشر شد

اولین اثر از مجموعه بتمن در سال ۲۰۱۸ نمایش داده شد. شرکت برادران وارنر این اثر را با همکاری Kamikaze Douga ،YamatoWorks و Barnum Studio ساخته است. انیمه Batman Ninja، شوالیه تاریکی را در شرایطی به تصویر می‌کشد که او به همراه تعدادی از شخصیت‌های مثبت و منفی دی سی به دوران ژاپن فئودال منتقل شده‌اند. به این واسطه بتمن در کنار متحدانی از جمله رابین، نایت وینگ و کت وومن در برابر جوکر و شرورهایی مثل هارلی کویین و گوریلا گراد قرار می‌گیرد.

انیمه بتمن نینجا

در انیمه جدید بتمن نینجا، شوالیه تاریکی با نسخه شرور جاستیس لیگ رو‌برو می‌شود

شرایط اما در انیمه Batman Ninja Vs. Yakuza League متفاوت است. اگر‌چه نحوه پیدایش یاکوزا لیگ مشخص نیست، اما نسخه شرور جاستیس لیگ شامل واندر وومن، فلش، آکوامن و گرین لنترن، می‌تواند حتی بتمن و متحدانش را هم به چالش بکشد. در محتوا‌های منتشر شده از این اثر هنوز سوپرمن نمایش داده نشده که این امر خبر خوبی برای شوالیه تاریکی است. در انیمه Batman Ninja Vs. Yakuza League، کویچی یامادار (صداپیشه اسپایک در انیمه Cowboy Bebop) و یوکی کاجی (صداپیشه ارن در انیمه اتک آن تایتان) به عنوان صداپیشه بتمن و رابین حضور دارند. در نسخه انگلیسی وظیفه صداپیشگی این دو شخصیت به عهده راجر کریگ اسمیت (صداپیشه اتزیو در اساسینز کرید ۲) و یوری لوونتهال (صداپیشه پیتر پارکر در سری اسپایدرمن) گذاشته شده است. در تازه‌ترین تریلر انیمه بتمن نینجا، شاهد شخصیت‌های متعددی در کنار سکانس‌های اکشن این اثر هستیم. در زیر می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

انیمه‌های The Suicide Squad Isekai و Batman Ninja Vs. Yakuza League تنها تعدادی از آثار شرکت برادران وارنر در این مدیوم محبوب هستند. جیمز گیبونز، رئیس بخش آسیا و اقیانوسیه برادران وارنر، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که انیمه‌های بیشتری بر اساس شخصیت‌های دی سی ساخته می‌شود. وی در این باره گفته: «ما یک استودیوی ژاپنی داریم که در چند سال گذشته بین ۵ تا ۱۰ انیمه در سال تولید می‌کند. ما به توافق رسیده‌ایم که تولیدات را گسترش داده و به بیش از ۱۰ انیمه در سال برسیم. انیمه یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به مخاطبان ۱۸ تا ۳۰ ساله بوده که به طرز باور‌نکردنی دست‌نیافتنی هستند. ما در آمریکا و بخش‌هایی از اروپا و آمریکای لاتین مخاطبان بسیاری برای انیمه داریم.»

بتمن در فیلم جدید پنگوئن اسم جدیدی خواهد داشت

نظر شما در مورد انیمه Batman Ninja Vs. Yakuza League و تریلر جدید آن چیست؟ آیا از ورود شخصیت‌های دی سی به مدیوم انیمه استقبال کرده و چنین آثاری را تماشا می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

Loading

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *