کمپانی EA Sports تریلر زمان عرضه بازی FC 25 را منتشر کرده است. این بازی هم‌اکنون در دسترس کسانی است که نسخه پریمیوم را خریداری کرده بودند. سایر بازیکن‌ها می‌توانند در تاریخ عرضه رسمی بازی در ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) آن را تجربه کنند. تریلر لانچ بازی FC 25 بسیار هیجان‌انگیز است. در این ویدیو فوتبالیست افسانه‌ای، دیوید بکهام را می‌بینیم که یک تماس تلفنی دریافت می‌کند، اما تصمیم می‌گیرد آن را نادیده بگیرد و به جای آن صدای تلویزیون خود را بلندتر کرده و با دقت بیشتری روی بازی تمرکز کند.

این تریلر بین تصاویری از بازی و صحنه‌های واقعی جابجا می‌شود و نشان می‌دهد که افراد چقدر به این ورزش (هم در دنیای واقعی و هم به عنوان یک بازی ویدیویی) وفادار هستند. این صحنه‌ها شامل نماهای نزدیک از تاول‌های شدید بازیکن‌ها، اثر ضربه توپ به شکم و همچنین تصاویر اشعه ایکس از مچ پای آسیب‌دیده است. حتی یک صحنه کوتاه هم وجود دارد که در آن بازیکنی از شدت خستگی خم شده و غذای خود را بالا می‌آورد! در ادامه می‌توانید تریلر زمان عرصه بازی FC 25 را تماشا کنید.

جود بلینگام، ستاره ۲۱ ساله، چهره اصلی روی جلد FC 25 است. بلینگام که یک هافبک انگلیسی است و برای رئال مادرید بازی می‌کند، جوان‌ترین ستاره‌ای است که تا به امروز روی جلد یک بازی فوتبال از سری EA Sports قرار گرفته است. او همچنین روی جلد نسخه موبایل EA Sports FC نیز خواهد بود.

البته بلینگام تنها چهره روی جلد بازی FC 25 نیست. در نسخه Ultimate Edition این بازی، علاوه بر بلینگام، آیتانا بونماتی (بازیکن تیم ملی زنان اسپانیا و باشگاه بارسلونا)، دیوید بکهام، زین‌الدین زیدان و جان‌لوئیجی بوفون نیز حضور دارند.

۱۰ بازیکن برتر بازی EA FC ۲۵ مشخص شدند؛ سلطه منچستر سیتی و رئال مادرید

بازی FC 25 برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. FC 25 جدیدترین بازی ورزشی EA برای سال ۲۰۲۴ است که پس از College Football 25 (در ماه جولای) و Madden NFL 25 (در ماه آگوست)، عرضه می‌شود. همان‌طور که گفتیم FC 25 به طور رسمی در ۲۷ سپتامبر یا ۶ مهر منتشر خواهد شد و بازی NHL 25 نیز اوایل اکتبر به انتشار می‌رسد.

منبع: Gamespot


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه‪@Say3h 

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

Loading