در جریان رویداد Geeked Week Live 2024، شبکه نتفلیکس نه تنها تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Arcane به نمایش گذاشته، بلکه جزئیات نحوه پخش این اثر مورد‌انتظار را اعلام کرده است.

طبق اعلام شبکه Netflix، فصل دوم سریال آرکین نه به صورت یک‌جا بلکه در قالب سه بخش به نمایش گذاشته خواهد شد. بر این اساس اولین بخش از فصل دوم سریال انیمیشنی Arcane در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۳ (۹ نوامبر ۲۰۲۴) پخش می‌شود. در ادامه می‌توانید بخش‌های دوم و سوم این اثر محبوب را به ترتیب در تاریخ‌های ۲۶ آبان ۱۴۰۳ (۱۶ نوامبر ۲۰۲۴) و ۳ آذر ۱۴۰۳ (۲۳ نوامبر ۲۰۲۴) مشاهده کنید. در روز‌های آینده شبکه نتفلیکس جزئیات بیشتری از برنامه نمایش فصل دوم سریال آرکین اعلام خواهد کرد.

تریلر رسمی فصل دوم انیمه آرکین منتشر شد؛ آغاز نبرد بزرگ

در کنار اعلام تاریخ پخش سه بخش فصل دوم سریال Arcane، شبکه نتفلیکس اعلام کرد که هیلی استاینفلد و الا پورنل، صداپیشه‌های دو شخصیت اصلی یعنی وای و جینکس، پس از نمایش هر بخش، در برنامه‌ای به نام Afterglow حضور خواهند شد. به واسطه این طرفداران سریال آرکین می‌توانند اطلاعات مختلفی از این اثر به دست بیاورند. تریلر جدید فصل دوم سریال Arcane را در زیر مشاهده کنید:

سریال آرکین یکی از موفق‌ترین آثار انحصاری شبکه نتفلیکس است. این اثر محصول استودیو فرانسوی Fortiche است که پیش از این سریال Rabbids Invasion را ساخته است. با وجود موفقیت‌های سریال Arcane، این اثر در فصل دوم به پایان خواهد رسید. با این حال سازندگان نسبت به ساخت آثار بیشتری با محوریت دنیای بازی League of Legends ابراز تمایل کرده‌اند.

تصاویر جدید فصل دوم انیمه آرکین

سریال آرکین داستان دو خواهر به نام‌های وای و جینکس را روایت می‌کند. آن‌ها در شرایطی زندگی می‌کنند که بین منطقه مرفه‌نشین و ثروتمند پیلتوور و شهر فقیر‌نشین زان، جنگ و دشمنی طولانی وجود دارد. اتفاقات مختلف و مسیر متفاوتی که در پیش می‌گیرند باعث شده که وای و جینکس رو در روی هم قرار بگیرند. جنگ بین آن‌ها چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟ در فصل دوم سریال Arcane به جواب این سوال خواهیم رسید.

نظر شما در مورد فصل دوم سریال آرکین و پخش آن به صورت سه بخش جدا از هم چیست؟ آیا از طرفداران این سریال بوده و برای نمایش فصل دوم آن لحظه‌شماری می‌کنید؟ آیا تریلر جدید این اثر توانسته نظر مثبت شما را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

Loading