Wp Header Logo 788.png

استودیوی موجانگ (Mojang) در آستانه برگزاری رویداد سالانه خود قرار دارد که در آن درباره تمام بازی‌ها و کارهای خود در ماینکرفت (Minecraft) که در سال گذشته انجام داده صحبت خواهد کرد. عوامل استودیو همچنین از برخی طرفداران بیلدر تجلیل خواهند کرد و بیلدهای مختلف و محتواهای خلاقانه، استراکچرها و غیره ساخته شده توسط طرفداران را به نمایش خواهند گذاشت. با این حال، رویداد لایو امسال می‌تواند کمی متفاوت باشد، به خصوص که خود توسعه دهندگان قبل از آن تغییراتی را اعلام کرده بودند. در ادامه به همه چیزهایی که توسط استودیوی موجانگ در مورد ماینکرفت لایو ۲۰۲۴   (Minecraft Live 2024) تایید شده است٫ اشاره خواهیم کرد.

همه چیزهایی که در رویداد ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ تایید شده است

در ادامه مواردی که در رویداد یاد شده تایید شده است را بصورت بخش بندی شده اشاره خواهیم کرد٫ این موارد تایید شده به تفکیک بخش عبارتند از:

دراپ‌های جدید بازی

ماینکرفت لایو در تاریخ ۷ مهر سال ۱۴۰۳ شمسی برگزار خواهد شد.

ماینکرفت لایو در تاریخ ۷ مهر سال ۱۴۰۳ شمسی برگزار خواهد شد.

در وب سایت رسمی بازی، استودیوی موجانگ اخیرا قصد خود را برای سازماندهی مجدد چرخه ارائه بروز رسانی‌های مربوط به بازی را توضیح داده است. چند روز قبل از اعلام ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ یک پست در وبلاگ منتشر شد. پیش از این، سازندگان بازی اغلب در جریان رویداد لایو سالانه خود در نیمه دوم سال، بروزرسانی جدیدی را برای بازی ماینکرفت معرفی می‌کردند و پس از آن در تابستان سال آینده در دسترس قرار می‌گرفت.

این بروزرسانی‌ها که اغلب ویژگی‌هایی را به بازی اضافه می‌کنند، در حال حاضر بیش از پیش خواهند بود و بیشتر شاهد عرضه شدن آن‌ها در حجم‌های مختلف خواهیم بود. در نتیجه، بازیکنان باید به‌ جای یک یا دو بروزرسانی در سال، عرضه شدن چندین بروزرسانی را انتظار داشته باشند که در این صورت باید گفت بازی ماینکرفت سریع‌تر از قبل بهینه خواهد شد. سازندگان بازی این ارائه آپدیت منظم را «گیم دراپز» می‌نامند و این موارد در پست وبلاگ رسمی رویداد لایو آینده نیز ذکر شده است.

اساساً باید گفت در آینده، همه بروزرسانی‌های قابل توجه به نسخه‌های قابل مدیریت و کوچک‌تر حتی تقسیم می‌شوند که در تمام طول سال شاهد عرضه شدن آن‌ها خواهیم بود. از این رو، به جرات می‌توان گفت که استودیوی موجانگ مطمئناً در مورد نسخه‌های بازی آینده صحبت خواهد کرد که حاوی ویژگی‌هایی در بروز رسانی‌های کوچک خواهند بود.

۵ تا از بهترین ویژگی‌ها و تغییرات در پیش نمایش ماینکرفت بدراک ۱.۲۱.۴۰.۲۲

نکته دیگری که قابل ذکر بوده٫ این است که استودیوی موجانگ نیز اعلام کرده که خود رویداد لایو را به دو قسمت تقسیم خواهد کرد. یعنی دو رویداد لایو در یک سال برگزار می‌شود. ماینکرفت لایو آتی که در ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۴ ( شنبه ۷ مهر سال ۱۴۰۳ شمسی) برگزار می‌شود، تمام برنامه‌هایی را که سازندگان برای بازی در نظر گرفته‌اند، آشکار نخواهد کرد.

نمایش‌های رویداد لایو از ویژگی‌های جدید

استودیوی موجانگ علاوه بر معرفی برخی از گیم دراپ‌ها، همچنین تأیید کرده که پس از رویداد لایو، میزبان یک «افتر پارتی» خواهد بود که در آن توسعه‌ دهندگان با برخی ویژگی‌های جدید بازی را تجربه کرده و آن‌ها را در معرض دید مخاطبان قرار خواهند داد. در طول این مدت، آن‌ها عمیقاً با این ویژگی‌های اضافه شده سرگرم خواهند شد و در مورد توسعه آن‌ها و نحوه کمک به بازیکنان در هنگام انتشار صحبت خواهند کرد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

چرا سازندگان ماینکرفت باید پرنده‌های بیشتری را به محیط Overworld اضافه کنند؟

منبع: sportskeeda


Loading

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *