Wp Header Logo 1845.png

KISHINVEX، فرصتی برای بازاریابی شرکت‌های بورسی؛

سهم کیش اینوکس در به نتیجه رسیدن مذاکرات شرکت‌های بورسی

برگزاری نشست‌های تخصصی در روز‌های برگزاری نمایشگاه KISHINVEX، بیانگر این است که شرکت‌هایی که به صورت هدفمند در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، به اهداف خود دست می‌یابند و بازاریابی‌های آن‌ها به نتیجه خواهد رسید.

علی بهشتی روی، مدیرعامل کارگزاری مهرآفرین در گفتگو با بورس‌نیوز درخصوص برگزاری نمایشگاه KISHINVEX۲۰۲۴ بیان کرد: طبیعتاً برگزاری نمایشگاه یا هر رویدادی که منتسب به بازار سرمایه باشد، جدا از شرایط کلی بازار سرمایه لحاظ نمی‌شود. اگر بازار سرمایه پررونق باشد، نمایشگاه‌ها، سمینار‌ها یا هر رویداد دیگری نیز پررونق است و بالعکس.

وی افزود: از این رو که نمایشگاه کیش اینوکس با نمایشگاه تهران تفاوت دارد و بیشتر شرکت‌های فعال در بازار سرمایه به شکل بیزینسی در آن شرکت می‌کنند و در عین حال یک محیط القاکننده آرامش است، شرکت‌ها جهت مذاکرات و بازاریابی خود می‌توانند از نمایشگاه کیش اینوکس بهره ببرند.

بهشتی روی ادامه داد:همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی در روز‌های برگزاری این نمایشگاه، بیانگر این است که شرکت‌هایی که به صورت هدفمند در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، به اهداف خود دست می‌یابند و بازاریابی‌های آن‌ها به نتیجه خواهد رسید.

اشتراک گذاری :


source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *