۰۷:۳۰ – ۰۴ دی ۱۴۰۳
بامروتنژاد، مدیر شبکه دو سیما، در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تجلیل از عوامل مجموعه «آقای قاضی»، این سریال را اثری موفق و متفاوت توصیف کرد. وی گفت: «ما پس از مشاهده قسمتهای اولیه فصل اول به این نتیجه رسیدیم که این مجموعه برای مخاطب جذاب خواهد بود. با پیگیریهای انجام شده، فصل اول روی آنتن رفت و نزدیک به ۲۰ درصد مخاطب جذب کرد و با توجه به بازخورد مثبت بینندگان، پیگیر تولید و پخش فصل دوم این سریال شدیم.»
مدیر شبکه دو، یکی از مهمترین نقاط قوت «آقای قاضی» را پرداختن به مسائل روزمره و واقعی مردم دانست و اظهار کرد: «این سریال به موضوعاتی میپردازد که مخاطبان در طول زندگی با آنها درگیر هستند؛ از مشکلات تاکسیهای اینترنتی گرفته تا قراردادهای اجاره و مسائل آرایشگاهها.»
وی افزود: «این مماس بودن با مشکلات و مسائل مردم، نه تنها جذابیت سریال را افزایش داده، بلکه جنبه آموزشی آن را نیز تقویت کرده است.»
بامروتنژاد با اشاره به اینکه آموزش و جذابیت در این سریال مکمل یکدیگر هستند، بیان کرد: «هدف تیم تولیدی این بود که در کنار آموزش مسائل حقوقی، جذابیت سریال نیز حفظ شود. امروزه مخاطبان به دنبال بستههای آموزشی در فضای مجازی هستند و سریالهایی مانند «آقای قاضی» میتوانند به این نیاز پاسخ دهند.»
مدیر شبکه دو سیما از برنامهریزی برای تولید آثار مشابه خبر داد و گفت: «در فصل اول، هر قسمت داستانی متفاوت داشت و از مشاوره روانشناسی نیز بهره برده شد. هدف ما این است که این تجربه در لوکیشنها و موضوعات مختلف تکرار شود.»
بامروتنژاد در پایان تأکید کرد: «موفقیت «آقای قاضی» نشان داد که آثار نمایشی مماس با مسائل مردم میتوانند هم آموزنده باشند و هم جذابیت بالایی برای مخاطبان داشته باشند.»
source