در گفتگو با بورس نیوز:

مدیرعامل شرکت پخش البرز گفت: کار ویژه ما این است که برندهای قدیمی شرکت را دوباره احیا کنیم که واحد FMCG ما تامین کننده ای در گروه داشته باشد.
قیس بدری، مدیرعامل شرکت پخش البرز در گفتوگو با بورس نیوز، مجمع عمومی شرکت پخش البرز را برگزار کردیم. چالش اصلی صنعت توزیع، بحران نقدینگی است که همه صنعت را در سنوات گذشته تحت الشعاع قرار داده است.
وی افزود: البته با تدابیر سازمان غذا و دارو در اواخر سال گذشته امیدواریم این روند در سال جاری ادامه دار باشد و بتوانیم منابع را از داروخانهها و فروشهای دولتی کسب کنیم تا بتوانیم به تامین کنندگان ارائه دهیم و چرخه تولید واردات، تولیدات و کالاهای سلامت محور تداوم داشته باشد.
مدیرعامل شرکت پخش البرز بیان کرد: در سال گذشته مسیر خوبی را پشت سر گذاشتیم. هر سال سعی میکنیم که خود را ارتقا دهیم. این ارتقا منحصر به بخش سود و زیان نمیشود. سعی کردیم در بحث کیفیت انبارها، ناوگان و سیستمهای نرم افزاری اتفاقات بهتری رقم بزنیم.
بدری با اشاره به پروژههای شرکت توضیح داد: پروژه WMS را راه اندازی کردیم. فروش اینترنتی به داروخانهها را به صورت B۲B در برنامه داریم تا بستری برای مشتریان، داروخانهها ایجاد کنیم که گزارشات مالی، خرید و ارسال کالای خود را مشاهده کنند.
وی ادامه داد: در بخش سهامداران امسال توانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم تا سهامدارانی که در صنعت کشور سرمایه گذاری میکنند، منتفع شوند. این وعده را به سهامداران دادیم که در سال ۱۴۰۴ روند رو به رشد کشور در سود آوری و فروش تداوم داشته باشد.
مدیرعامل شرکت پخش البرز با اشاره به برنامه تجدید ارزیابی گفت: برنامه خوبی در تجدید ارزیابی داریم. پروندههای شرکت را پیگیری میکنیم تا تجدید ارزیابی را انجام دهیم و به افزایش درآمد سهامداران کمک کند.
بدری درخصوص صادرات شرکت خاطرنشان کرد: براساس الزامی که صنعت پخش دارد، ما قادر به صادرات به کشورهای اطراف نیستیم. طراحی ما فقط ملزم به عرضه و فروش دارو و غذا در بازار داخل است.. اما در اواخر سال گذشته به کمک هلدینگ بالادستی ما تفاهمنامهای با موضوع دانش پخش با یکی از کشورهای همسایه امضا شد. مقدمات اولیه صورت گرفته، اما هنوز نمیشود درباره آن با قطعیت صحبت کرد.
مدیرعامل “پخش” گفت: در بخش دارو به سهم خوبی رسیدیم. سعی ما این است که سهم فعلی را حفظ کنیم. سراغ برندهای خوبی رفتیم. کار ویژه ما این است که برندهای قدیمی شرکت را دوباره احیا کنیم که واحد FMCG ما تامین کنندهای در گروه داشته باشد.
source