Wp Header Logo 420.png

پذیره نویسی “صندوق آسایش” گروه مالی هامرز از ۲۵ شهریورماه تا ۲۸ شهریور؛

بدون محدودیت داشتن کد بورسی

معاون توسعه بازار و فروش گروه مالی هامرز گفت: نرخ سود این صندوق ۳۴ درصد است. مدیریت دارایی حرفه ای، نقدشوندگی بالا، پرداخت سود به صورت ماهانه و از همه مهمتر بدون محدودیت داشتن کد بورسی می‌توانید با مبلغ کم واحد‌های این صندوق درآمد ثابت را خریداری کنید. 

جواد مرادیان، معاون توسعه بازار و فروش گروه مالی هامرز در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص پذیره نویسی صندوق با درآمد ثابت آسایش اظهار کرد: اگر سرمایه گذار کم ریسکی هستید، به دنبال سود‌های تضمین شده هستید، دو راه وجود دارد. یکی سپرده گذاری در بانک و دیگری سرمایه‌گذاری در صندوق با درآمد ثابت.

وی افزود: اگر شما تمایل ندارید که به دنبال این باشید وضعیت بازار سبز است یا قرمز، ریسک پورتفو چقدر باشد، چه تحلیلی را باید دنبال کنید و نمی‌دانید مبانی اصول فاندامنتالی چیست، فرصت این کار را ندارید و مشغول کار دیگری هستید، ما پیشنهاد می‌کنیم که در صندوق‌های با درآمد ثابت سرمایه گذاری کنید.

مرادیان خاطرنشان کرد: دلیل اینکه می‌گوییم در بانک سرمایه گذاری نکنید این است که سرمایه گذاری در بانک محدودیت زمانی دارد. باید یک الی سه ماه شاید یک سال زمان سپرده گذاری در بانک طول بکشد تا سود دریافت کنید. 

وی در این باره ادامه داد: اما اگر در صندوق‌های با درآمد ثابت سرمایه گذاری کنید نرخ سود این صندوق‌ها بالاتر از بانک است. نرخ سود بانک محدوده ۲۲ تا ۲۵ بوده، اما نرخ سود صندوق‌های سرمایه گذاری به طور میانگین بین ۲۵ تا ۲۹ درصد است.

به گفته مرادیان، پذیره نویسی “صندوق آسایش” گروه مالی هامرز از ۲۵ شهریورماه تا ۲۸ شهریور است.

معاون توسعه بازار و فروش گروه مالی هامرز درخصوص میزان سوددهی این صندوق گفت: نرخ سود این صندوق ۳۴ درصد است. مدیریت دارایی حرفه ای، نقدشوندگی بالا، پرداخت سود به صورت ماهانه و از همه مهمتر بدون محدودیت داشتن کد بورسی می‌توانید با مبلغ کم واحد‌های این صندوق درآمد ثابت را خریداری کنید. 

مرادیان خاطرنشان کرد: از طریق ورود به سایت یا تماس از طریق شماره تلفن‌های گروه مالی هامرز می‌توانید سرمایه گذار مجموعه هامرز باشید. قطعا با این سرمایه گذاری سودی را تجربه خواهید کرد که بالاتر از نرخ سود بانک بوده که در عین حال محدودیت‌های ماه شمار، مالیات و نقدشوندگی پایین را نخواهید داشت.

اشتراک گذاری :


source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *