Wp Header Logo 47.png

طرفداری | سرمربی ذوب‌آهن در کنفرانس خبری پیش از بازی با خیبر خرم آباد حاضر شد.

محمد ربیعی روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی با خیبر خرم آباد که قرار است امروز در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شود، حاضر شد و بیان کرد: لیاقت مردم مهمان نواز و خوش عهد این سرزمین بود که تیمی را در لیگ برتر داشته باشند و بتوانند مهمان نوازی کنند.

 

وی با بیان اینکه لرستانی‌ها شور و شعف زیادی را به لیگ برتر ایران تزریق می‌کنند، اظهار کرد:

فکر می‌کنم بازی می‌تواند جذابیت‌های خوبی داشته باشد، از این جهت که هر دو تیم دنبال این هستند بتوانند فوتبال روی زمین و با کیفیت درست و مناسبی را بازی کنند. بعد از این بازی وارد «فیفا دی» اول خواهیم شد و پارت اولیه مسابقات لیگ انجام می‌شود و یک فرصت دوباره بازسازی است برای اینکه تیم‌ها خودشان را برای ادامه لیگ مهیا کنند.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هایش گفت:

فکر می‌کنم فرآیند بازی می‌تواند خوب باشد و در نهایت هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند از دیدن یک بازی با کیفیت و عاری از هر گونه حاشیه لذت ببرند. امیدوارم تیم ما هم کار و برنامه‌های خود را درست انجام بدهد.

وی اضافه کرد:

ما نزدیک هفت ساعت و نیم با اتوبوس در مسیر بودیم، خودم علاقمند نیستم به این مسائل بپردازم و دوست دارم تمرکز تیم و خودم به بازی فردا باشد، «حرف نزده» را همیشه می‌شود زد.

او که از این وضعیت ناراحت به نظر می‌رسید، یادآور شد:

کلاً در رابطه با فصل کنونی برای مجموعه ذوب آهن حرف زیاد دارم. سال گذشته توانمندی خودم و مجموعه تیم را توانستیم نشان دهیم، انتظاراتی داریم که به وقتش در مورد آن صحبت خواهم کرد. الان تمرکز باید روی بازی فردا باشد تا بتوانیم کارمان را انجام دهیم و بعدها می‌شود در مورد مشکلات صحبت کرد.

وی در خصوص اینکه ذوب آهن اصفهان در بازی‌های خارج از خانه خوب نتیجه می‌گیرد، اظهار کرد:

دو تا بازی پایانی داخل خانه فصل قبل را بردیم ولی این را باید بگویم هفته گذشته هم میزبان بودیم ولی مشهد بازی کردیم و تیم دائم السفر هستیم.

وی اضافه کرد:

در کنفرانس خبری بعد از بازی پرسپولیس و هوادار هم این را اعلام کردم؛ صحبت‌های ابتدایی که با من شده بود با اتفاقاتی که الان در تیم می‌افتد منافات دارد.

ربیعی با اذعان به اینکه نمی‌توانم حرفی بزنم و فقط باز هم توقع خودم را می‌گویم، گفت:

تیمی که توانسته فصل گذشته بعد از هفت سال بهترین نتایج باشگاه ذوب آهن را رقم بزند و در جمع پنج تیم برتر قرار بگیرد نیازمند به اراده، ملاحظات، مراقبت و حمایت بیشتری است. اینکه چه تصمیماتی در رأس گرفته می‌شود از حوزه وظیفه و کلام من خارج است.

ربیعی در خصوص خیبر نیز گفت:

شناخت از تیم‌ها در لیگ برتر تکمیل نشده است، تحلیل و آنالیز حداقل نیاز به ۵ بازی از هر تیم است تا تحلیل باثبات تری ارائه داد ولی خیبر تیم خوب و مهاجری را از مربیان خوب لیگ می‌دانم.

وی با بیان اینکه برای ما بازی مهم و سختی خواهد بود، در خصوص هواداران خیبر نیز گفت:

این شور و شعف هواداران برای من لذت‌بخش است و روح فوتبال را در حضور تماشاگر می‌دانم، سوخت فوتبال به حضور هواداران است. هواداران خیبر به لیگ امسال طراوت بهتری خواهند داد و خوشحال هستیم که می‌توانیم در حضور این هواداران بازی کنیم

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *