Wp Header Logo 51.png

مدیرعامل شرکت فینوداد مرکز نوآوری بانک ملی گفت:

طراحی هاب خدمات مالی توسط

مدیرعامل شرکت فینوداد مرکز نوآوری بانک ملی گفت: در یک سال اخیر در شبکه بانک ملی سعی کردیم که محصول جدیدی را به نام هاب خدمات مالی طراحی کردیم.

علی گلرخ، مدیرعامل شرکت فینوداد مرکز نوآوری بانک ملی در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: در یک سال اخیر در شبکه بانک ملی سعی کردیم که محصول جدیدی را به نام هاب خدمات مالی طراحی کردیم.

وی افزود: ماموریت وجودی هاب خدمات مالی پیوند بین بازار پول، بازار سرمایه و سایر بازار‌های مالی است. ما یک پلتفرم طراحی کردیم، اما از آنجایی که سهم بازار بانک ملی در حوزه خدمات بازار سرمایه و سایر خدمات غیر بانکی متناسب با بانک ملی نبوده ما پروژه هاب خدمات مالی را آماده سازی کردیم که می‌توانند مخاطبان سرویس‌هایی که ما در تیم فینودا استاندارد کردیم را از ما دریافت کنند و آن را به مخاطبان بانک ملی ارائه کنند. 

گلرخ در این باره ادامه داد: ما با صندوق درآمد ثابت اعتماد شروع کردیم. صندوق‌های سهامی را خواهیم داشت و به حوزه مدیریت ثروت نیز ورود خواهیم کرد. در حوزه بیمه در حال مذاکره هستیم که خدمات آن‌ها را از طریق کانال‌های دیجیتال بانک ملی به فروش برسانیم. ارزش افزوده پرووایدر‌ها و نهاد‌های مالی بازار سرمایه به این شکل است که بتوانند به بازاری دست یابند که همه مخاطبان بانک ملی هستند. از طرف دیگر مساله مهم دیگر براساس بررسی‌هایی که ما انجام دادیم، سخت بودن بازار سرمایه برای مخاطبان است. فرایند‌ها پیچیده است و احراز هویت‌ها فرایند مشکلی دارد و … ما این فرایند‌ها را ساده کردیم و مخاطبان با خریدی ساده از خدمات بازار پول و بازار سرمایه با هم استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت فینوداد در خصوص حکمرانی صنعت دیجیتال گفت: در حکمرانی دیجیتال ما راهی جز این نداریم که تمام سرویس‌ها به صورت دیجیتالی ارائه کنیم. بانک ملی به عنوان پیشروبانک در خدمت سرویس‌های دیجیتال بوده که با محصولات بانکی مثل بام، بله و… به مشتریان خدمات دیجیتال ارائه می‌دهد. با تلفیق آنها هم ضریب نفوذ بازار سرمایه را افزایش می‌دهیم و هم به حکمرانی دیجیتال سریع‌تر می‌رسیم.

اشتراک گذاری :


source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *