Wp Header Logo 707.png

پیش‌نمایش ۱.۲۱.۴۰.۲۲ ماینکرفت (Minecraft) که در ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ برای نسخه بدراک (Bedrock Edition) عرضه شد، تغییرات شگفت‌آوری زیادی را در بازی ایجاد می‌کند و در عین حال چند ویژگی جدید را نیز معرفی کرده که بازی جذاب می‌کند. با این حال، همه این ویژگی‌های اضافه شده تاثیرگذار تلقی نمی‌شوند، زیرا هر بازیکنی ترجیحات خاص خود را در مورد ویژگی‌های آزمایشی دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، ارزشش را دارد تا نگاهی به برخی از بهترین تغییرات و ویژگی‌های تاثیرگذار در پیش نمایش ۱.۲۱.۴۰.۲۲ ماینکرفت را داشته باشیم. به این ترتیب، طرفداران می‌توانند قبل از دانلود کردن پیش‌نمایش، بدون بررسی مقدار قابل توجهی از پچ نت‌ها، ایده‌ای از آنچه باید از پیش‌نمایش انتظار داشته باشند، داشته باشند. با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

۱) باندل‌ها از این به بعد می‌توانند رنگ شوند

در حال حاضر می‌توان باندل‌ها را در پیش نمایش جدید عنوان سندباکس ماینکرفت رنگ آمیزی کرد!

در حال حاضر می‌توان باندل‌ها را در پیش نمایش جدید عنوان سندباکس ماینکرفت رنگ آمیزی کرد!

باندل‌ها اخیراً به نسخه بدراک ماینکرفت راه پیدا کرده‌اند. این آیتم‌های کمکی در جهت مدیریت بهتر inventory به لطف پیش نمایش ۱.۲۱.۴۰.۲۲ حتی بهتر شدند. در حال حاضر، مانند زره‌های چرمی و بلوک‌های پشمی، باندل‌ها را می‌توان در رنگ‌های مختلف رنگ آمیزی کرد. این مورد شاید یک تغییر بزرگ ایجاد شده در گیم پلی بازی ماینکرفت نباشد، اما اگر به طور کلی عاشق شخصی سازی آیتم‌ها هستید و می‌خواهید تجربه گیم پلی رنگی رنگی داشته باشید٫ این مورد می‌تواند یک پوینت مثبت در نظر گرفته شود.

۲) آپدیت شدن بلوک جیگساو (jigsaw block)

بلوک جیگساو (jigsaw block) در پیش نمایش جدید ماینکرفت چند اصلاح داشته‌اند و یک رابط کاربری جدید در این پیش نمایش دریافت کرده‌اند.

بلوک جیگساو (jigsaw block) در پیش نمایش جدید ماینکرفت چند اصلاح داشته‌اند و یک رابط کاربری جدید در این پیش نمایش دریافت کرده‌اند.

بلوک جیگساو (jigsaw block) ممکن است پر استفاده‌ترین بلوک‌ها در عنوان سندباکس ماینکرفت نباشند، اما مطمئناً کاربردهای خود را در هنگام ذخیره و پیاده سازی کردن استراکچرها دارند. در پیش‌نمایش ۱.۲۱.۴۰.۲۲، اشکالی برطرف شده تا با فشار دادن دکمه Done، دیتاهای بلوک یاد شده به طور مناسب ذخیره شوند. بلوک جیگساو همچنین یک رابط کاربری جدید با فیلدهای اولویت بخشی و اولویت قرارگیری دریافت کرده است. در مجموع، این اتفاق می‌تواند به لطف رابط کاربری جدید، بلوک‌های جیگساو را در درازمدت مفیدتر کرده و در عین حال استفاده از آن را آسان‌تر کند.

۳) برطرف شدن مشکل توپ TNT

حرکت TNT برای اطمینان از عملکرد توپ‌های TNT همانطور که در پیش نمایش‌ ماینکرفت در نظر گرفته شده، پایدار شده است.

حرکت TNT برای اطمینان از عملکرد توپ‌های TNT همانطور که در پیش نمایش‌ ماینکرفت در نظر گرفته شده، پایدار شده است.

یکی از مسائل مهم در بروزرسانی‌های اخیر نسخه بدراک، انفجار بلوک‌های TNT بود که باعث تغییر رفتار حرکت سایر بلوک‌های TNT در حال سقوط می‌شد. این به طور طبیعی باعث ایجاد مشکلاتی برای توپ‌های TNT شد زیرا چندین بلوک TNT در حال پرواز حرکت خود را از دست داده و به زمین می‌افتادند. به نظر می‌رسد که این مشکل ناشی از باگی است که الان در پیش‌نمایش ۱.۲۱.۴۰.۲۲ رفع شده است. در حال حاضر حداقل اگر الان شما یک توپ TNT بسازید، باید ببینید که همانطور که از انتظار می‌رفت٫ باید عمل کند.

۴) حل اساسی مشکل ری اسپاون

باگی بسیار مشکل ساز در رابطه با ری اسپاون در ماینکرفت بصورت مجدد درست  شده است.

باگی بسیار مشکل ساز در رابطه با ری اسپاون در ماینکرفت بصورت مجدد درست شده است.

اخیرا یک باگ در آپدیت ۱.۲۱.۲۲ نسخه بدراک ماینکرفت منجر به یک مشکل بسیار مهم برای برخی از بازیکنان پس از مرگ شد. به طور واضح ماجرا از این قرار است که پس از فشار دادن دکمه respawn، یک آیکون لودینگ ظاهر می‌شود و به طور نامحدود این قضیه ادامه پیدا می‌کند بدون اینکه عملاً اجازه داده شود که دوباره اسپاون رخ دهد. به طور اذیت کننده‌ای، این یک اتفاق بد و ناامید کننده‌ای محسوب می‌شد. خوشبختانه استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) این باگ (MC-186324) را برطرف کرده است، بنابراین نباید ترسی از مرگ و ری اسپاون شدن در بازی‌هایتان در ادامه وجود داشته باشد.

چرا سازندگان ماینکرفت باید پرنده‌های بیشتری را به محیط Overworld اضافه کنند؟

۵) قطب نماهای لودستون در بازی ماینکرفت دیگر فضای شما را اشغال نمی‌کنند

قطب نماهای لودستون (Lodestone) دیگر فضای inventory را در پیش نمایش 1.21.40.22 اشغال نمی‌کنند.

قطب نماهای لودستون (Lodestone) دیگر فضای inventory را در پیش نمایش ۱.۲۱.۴۰.۲۲ اشغال نمی‌کنند.

در پیش‌نمایش‌های قبلی نسخه بدراک ماینکرفت، قطب‌نماهای لودستون در فضای inventory روی هم قرار نمی‌گرفتند، که باعث می‌شد فضای ذخیره سازی شما زود پر شده و این قطب نما فضای آزاد را هم اشغال کند. بعدها مشخص شد که این به دلیل وجود یک باگ بوده است و موجانگ در نهایت باگ MCPE-109595 را در پیش نمایش ۱.۲۱.۴۰.۲۲ برطرف کرد تا مطمئن شود که قطب نماهای لودستون اسلات‌های inventory مورد نیاز شما را اشغال نمی‌کنند.

اسنپ شات جدید ماینکرفت باندل‌های رنگی را به بازی اضافه می‌کند

البته که همه بازیکنان از قطب نماهای لودستون استفاده نمی‌کنند. با این حال، آن‌ها کاربردهای خود را دارند و باید همانطور که در نظر گرفته شده است روی هم قرار گیرند تا اطمینان حاصل شود که مفید باقی مانده و دیگر فضای ذخیره سازی را بی جهت اشغال نمی‌کنند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا به نظر شما باگ‌های دیگری هم مانده که هنوز موجانگ آن‌ها را رفع نکرده است؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


Loading

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *