Wp Header Logo 717.png

لستر کرست که با نام Long John Teabag یا LJT نیز شناخته می‌شود، یکی از شخصیت‌های محوری در بازی GTA V است. لستر همچنین در GTA Online نیز ظاهر می‌شود. این شخصیت عضو ثابت سرقت‌هایی است که قهرمانان بازی انجام می‌دهند و برنامه‌ریزی این سرقت‌ها را بر عهده دارد. در ادامه با شخصیت لستر و ویژگی‌های مهم او بیشتر آشنا می‌شود.

لستر با یک بیماری تحلیل عضلانی به دنیا آمد که قدرت عضلات او را به قدری تخریب کرده که مجبور است با ویلچر حرکت کند. البته او هنوز می‌تواند با کمک عصا مسافت‌های کوتاهی را راه برود. مدتی پس از پایان تحصیلاتش، لستر برای تدریس در دانشگاه سن آندریاس درخواست داد، اما پذیرفته نشد. به عنوان اقدامی انتقام‌جویانه، او تصمیم گرفت سیستم‌های دانشگاه را هک کند.

معرفی شخصیت‌های سری GTA؛ مایکل دی سانتا از بازی GTA V

لستر سپس به منطقه غرب میانه نقل مکان کرد، جایی که با دزدان بانک، مایکل تونلی و ترور فیلیپس آشنا شد و از ابتدای همکاری‌شان به عنوان یکی از اعضای ثابت گروه سرقت آن‌ها فعالیت کرد. لستر بیشتر در نقش برنامه‌ریز و جمع‌آوری کننده اطلاعات کار می‌کرد. در همین دوران، لستر به مایکل و ترور درباره Union Depository، یک بانک بزرگ در لس سانتوس که دولت ذخایر طلای خود را در آن نگه می‌دارد، اطلاع داد و آن‌ها را به فکر طراحی نقشه‌هایی برای سرقت از آن انداخت. در سال ۲۰۰۴، لستر از شرکت در سرقت یک مرکز نگهداری پول نقد در لودندورف خودداری کرد، زیرا معتقد بود که ایده بدی است. در ادامه مشخص شد که حق با او بوده، چون در جریان همین سرقت، مایکل ظاهراً کشته شد و یکی دیگر از همکاران او به نام برد نیز به دام پلیس افتاد.

پس از این سرقت ناکام، لستر کرست به لس سانتوس رفت و یک کارخانه پوشاک و چندین ملک دیگر را خریداری کرد تا از آن‌ها به عنوان پوشش برای عملیات مختلف خود استفاده کند. در این مدت، لستر به تحقیق در مورد سرقت لودندورف پرداخت و فهمید که مایکل زنده است، اما مرگ خود را جعل کرده و به لس سانتوس نقل مکان کرده است. او پیش‌تر با دیو نورتون، مأمور FIB معامله‌ای کرده بود. با این حال، از آنجا که مایکل هرگز افشا نکرد که لستر نیز یکی از اعضای گروه بوده، لستر هم راز مایکل را فاش نکرد. لستر همچنین ارتباط خود با ترور را از دست داد، اما به‌طور مخفیانه مراقب موقعیت هر دوی آن‌ها بود.

لستر کرست از بازی GTA 5

ظاهر شخصیت لستر در بازی GTA V

در سال ۲۰۱۳ که داستان بازی GTA 5 جریان دارد، لستر کرست معمولاً با یک پیراهن چهارخانه سبز و شلوار جین آبی یا قهوه‌ای دیده می‌شود. او یک دست کت و شلوار قهوه‌ای استفاده‌نشده دارد که زیر آن پیراهن چهارخانه سبز با کراوات کوچک و کفش‌های کالج مشکی می‌پوشد. همچنین یکی از تصاویر هنری لستر در بازی او را با پیراهن قرمز نشان می‌دهد. البته این لباس تنها در هنگام آماده‌سازی سرقت Paleto Score، زمانی که از اتوبوس پیاده می‌شود و در صحنه آغازین سرقت، زمانی که او با مایکل، ترور، فرانکلین و تفنگدار انتخاب‌ شده در Ace Liquor ملاقات می‌کند، دیده می‌شود.

لستر کرست از بازی GTA 5

ویژگی‌های شخصیتی لستر کرست

با وجود ناتوانی‌های جسمی، لستر این نقص‌ها را با هوشی در سطح نابغه، تخصص بالا در فناوری و رایانه و دقت بالای خود جبران می‌کند. همین ویژگی‌ها او را به یک برنامه‌ریز فوق‌العاده برای سرقت‌ها تبدیل کرده است. او همچنین یک گیمر است و به بازی تیراندازی اول‌شخص Righteous Slaughter 7 علاقه زیادی دارد (این بازی وجود خارجی ندارد و فقط در GTA V از آن نام برده می‌شود.)

لستر، به اعتراف خودش، فردی ناآشنا با روابط اجتماعی است و به ندرت با افراد از نزدیک ملاقات می‌کند. لستر گاهی اوقات جوک‌های بدی تعریف می‌کند که با سکوت ناخوشایند اطرافیان مواجه می‌شود. همین موضوع نشان‌دهنده ناتوانی او در تعامل با افراد خارج از محیط کاری یا زندگی آنلاین است.

معرفی شخصیت‌های سری GTA؛ ترور فیلیپس از بازی GTA V

جی کلیتز؛ صداپیشه لستر کرست

جی کلیتز، صداپیشه شخصیت لستر کرست

لستر اطلاعات بسیار خوبی درباره سیاست جهانی و فعالیت‌های شرکت‌ها دارد. با استفاده از همین دانش، او قبلاً در تقلب‌های سهام و قتل اعضای شرکت‌ها دست داشته است. او همچنین بر دنیای جنایت نظارت دقیقی دارد. زمانی که در حال فکر کردن به افراد مناسب برای کمک در سرقت جواهرفروشی بود، از یک مرد اروپای شرقی در لیبرتی سیتی یاد می‌کند که احتمالاً به نیکو بلیک (قهرمان بازی GTA IV) اشاره دارد.

لستر همچنین به تهیه مشروبات الکلی خانگی مشغول است، چنانکه وقتی بازیکن برای اولین بار وارد خانه لستر می‌شود، تجهیزات تهیه الکل با لوله‌هایی که به درون پارچ‌ها وصل شده‌اند، دیده می‌شود.

معرفی شخصیت‌های سری GTA؛ فرانکلین کلینتون از بازی GTA V
لستر کرست از بازی GTA 5

رابطه لستر با شخصیت‌های اصلی بازی GTA 5

مایکل دی سانتا: لستر برای اولین بار در زمانی نامشخص با مایکل آشنا می‌شود و به نظر می‌رسد که او مغز متفکر سرقت‌های مایکل در سال‌های قبل بوده است. به اعتراف خودش، مایکل دوست خوبی برای لستر نبوده و پس از تجدید دیدار، مایکل تصمیم می‌گیرد تا این مسئله را جبران کند. مایکل اغلب زمانی که لستر نمی‌تواند از خودش در برابر افراد قوی‌تر (مانند ترور) دفاع کند، از او حمایت می‌کند.

ترور فیلیپس: مشابه رابطه‌اش با مایکل، آشنایی لستر با ترور هم در زمان نامشخصی رخ داده است. با این حال، این دو نوعی رابطه خصمانه با یکدیگر دارند؛ ترور به‌طور منظم لستر را به دلیل ضعف جسمانی‌اش تحقیر می‌کند و هر زمان که نقشه‌ای برای سرقت می‌کشد، سعی می‌کند سهم لستر را از سود سرقت کم کند. لستر نیز ترور را به‌شدت احمق می‌داند و معتقد است که بی‌احتیاطی‌های ترور در برنامه‌ریزی سرقت‌ها، عواقب غیرقابل کنترلی برای همه اعضای تیم به دنبال خواهد داشت.

فرانکلین کلینتون: لستر در طول همکاری‌هایش با فرانکلین، رابطه سالمی با او ایجاد می‌کند. در حالی که لستر ابتدا به خاطر آماتور بودن فرانکلین، نسبت به توانایی‌های او تردید داشت، اما در ادامه فرانکلین ارزش خود را ثابت می‌کند؛ تا جایی که لستر شخصاً به فرانکلین مأموریت‌هایی برای کشتن افراد به‌منظور دستکاری در بازار سهام پیشنهاد می‌دهد. یکی از این مأموریت‌ها به لستر این امکان را می‌دهد که خانه‌ای لوکس در واین‌وود هیلز برای فرانکلین بخرد.

منبع: GTA Fandom


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

فیفا و پی ای اس

Loading

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *