خدمات سئو سایت
گربه‌های هپ زیادی در دنیای آفلاین وجود دارند، اما می‌توانند در مورد به اشتراک گذاشتن آنچه دوست دارند با افراد دیگر کمی ساکت باشند. خوشبختانه، گله های عظیمی از پرندگان راد به صورت آنلاین وجود دارد! توییت کردن پرندگان، در واقع. کسانی که دوست دارند تمام روز در مورد تعداد وب‌سایت‌های کرم‌فروش در رتبه‌بندی SERP توییت کنند و از بازتوییت کردن ویدیوهای احمقانه‌ای که دوستان پرنده‌شان درباره آن‌ها می‌خوانند لذت می‌برند. به نظر می رسد که پس از مدتی، پیوستن آن دوستان پرنده به گله شما بسیار سخت است! این هفته، جن لوپز، مدیر انجمن ما، در مورد اینکه چگونه توانستیم تعداد فالوورهای پرنده/توئیتر خود را تا 250 درصد به بیش از 27000 نفر افزایش دهیم، صحبت می کند.

اوه، و مطمئن شوید که پایان شگفت انگیز را بررسی کنید! روز ولنتاین به زودی فرا می رسد، می دانید …

رونویسی ویدیو سلام، طرفداران SEOmoz. من جن لوپز هستم. من یک مدیر انجمن اینجا در SEOmoz هستم. امروز قصد دارم در مورد چگونگی افزایش فالوورهای توییتر خود در سال گذشته بیش از 250 درصد صحبت کنم.

اکنون، می دانم که این سوال پیش می آید که قرار نیست ما به اعداد واقعی اهمیت بدهیم. در مورد اعداد نیست. این در مورد تأثیرگذاران واقعی و چیزهایی از این دست است. این درست است. بسیار درست است. اما شما همچنان، برای به دست آوردن اینفلوئنسرهای بیشتر و برای اینکه افراد بیشتری مطالب شما را بازتوییت کنند، باید فالوورهای بیشتری داشته باشید. بنابراین، ما درصدی را که افزایش داده ایم و نه لزوماً اعداد دقیق را بررسی می کنیم.

قبل از اینکه واقعاً شروع کنم، باید به شما بگویم که وقتی برای اولین بار شروع به کنترل حساب توییتر کردم، بزرگترین هدف من شکست دادن رند در تعداد فالوورها بود. ما شروع کردیم و حساب SEOmoz چیزی حدود 4000 فالوور داشت. شاید یک سال و نیم پیش بود. امروز تقریبا 28000 نفر داریم. این به این دلیل بود که من مقید و مصمم بودم که رند را شکست دهم که 15000 فالوور بیشتر از ما داشت. بنابراین بگذارید دقیقاً به شما بگویم که چگونه این کار را انجام دادیم.

اولین چیز این است که نامزد کردیم. من می دانم که شما می خواهید بگویید: “همه می گویند با فالوورهای خود تعامل داشته باشید.” اما واقعاً به چه معناست، درست است؟ بنابراین، در SEOmoz، برای ما از توییتر نه تنها به عنوان یک تاکتیک بازاریابی، بلکه به عنوان یک تاکتیک خدمات مشتری استفاده می کنیم. همچنین بخش بزرگی از جامعه ما است. توییتر برای ما کمی از همه چیز است. اگر کسی برای ما تجلیل بفرستد مانند: “اوه، من همین الان برنامه وب جدید را آزمایش کردم. واقعا عالی است. متشکرم SEOmoz” ما پاسخ می دهیم و می گوییم: “پنج بالا!” یا “خوشحالم که دوستش داری.” گاهی اوقات ما آن را بازتوییت می کنیم، هر چه باشد. پاسخ می گیرند. 100% مواقع این اتفاق نمی افتد، اما اغلب اتفاق می افتد.

کار بعدی که انجام می‌دهیم این است که اگر کسی شکایت کند، خطایی دریافت می‌کند، مانند “آخرین پست شما وحشتناک بود”، هر چه که باشد، آنها نیز پاسخ دریافت می‌کنند. گاهی اوقات پاسخ این است: “اوه! متاسفم که این خطا را دریافت کردید. می توانید یک اسکرین شات برای ما ارسال کنید؟” یا، “حتما کوکی های شخص ثالث خود را روشن کنید.” در هر صورت ممکن است پاسخی دریافت کنند. اغلب اوقات، به محض دریافت پاسخ، لحن آنها تغییر می کند. آنها از عصبانی شدن از چیزی به یک چیز ناگهانی تبدیل می شوند مانند “هی، عالی است. تو جواب دادی. مرا گرفتی. من خوبم.”

ما همچنین شروع کردیم، اگر متوجه شده باشید، هر یک از پست های وبلاگ ما در [توئیتر] منتشر می شود. اغلب اوقات در نیمه شب در ایالات متحده بالا می رود و بعد از ظهر. کاری که ما انجام می‌دهیم این است که تلاش می‌کنیم مطمئن شویم که دنبال‌کنندگان زیادی از سراسر جهان داریم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که فقط ساحل‌های غربی محتوای عالی دریافت نمی‌کنند. طوری برنامه ریزی می کنیم که خاموش شود. قطعاً راه‌هایی برای زمان‌بندی محتوا و زمان‌بندی توییت‌ها وجود دارد تا شبیه یک اسپمر به نظر نرسید. شما در واقع وارد می شوید و وقتی در اطراف هستید، به مردم پاسخ می دهید. شما پایه را با آنها لمس می کنید. بزرگ‌ترین بخش تعامل این است که مطمئن شوید با مردم صحبت می‌کنید، خواه آن‌ها شما را دوست دارند، از شما متنفرند، سؤالی دارند، هر چه که باشد. با آنها صحبت کنید مردم واقعا قدردان آن هستند. به سادگی با انجام این کار، تنها در سال اول که شروع به ایجاد این تغییرات در حساب توییتر کردیم، فالوورهای ما را حدود 100٪ افزایش دادیم.

چیزی که واقعاً ما را به کار انداخت این است که اشتراک‌گذاری در سایت را بسیار آسان‌تر کرده‌ایم. نمی دانم به خاطر دارید یا نه، اما حداقل 6 ماه پیش، اشتراک گذاری هر محتوایی در سایت ما واقعاً دشوار بود. اگر می‌خواهید یک پست را به اشتراک بگذارید، باید در پایین صفحه به پایین بروید، فکر می‌کنم دکمه «اشتراک‌گذاری این» وجود دارد. سپس روی «اشتراک‌گذاری این» کلیک می‌کنید و 500 گزینه برای کارهای بعدی دارید. اکثر کاربران این کار را انجام نمی دهند. آنها نمی خواهند مجبور به فکر کردن باشند. من به یک وب سایت می روم و می خواهم چیزی را به اشتراک بگذارم، نمی خواهم به آن فکر کنم. می‌خواهم روی دکمه‌ای کلیک کنم که می‌گوید “Tweet Me” و اجازه می‌دهم من را به توییتر ببرد. بنابراین، این چیزی است که ما تغییر دادیم. وقتی سایت را دوباره طراحی کردیم، توییتر و فیس بوک را در سایت بسیار برجسته کردیم. بنابراین نه تنها تعداد فالوورهای ما در توییتر افزایش یافته است، بلکه طرفداران فیس بوک ما نیز تقریباً سه برابر شده اند، و این کار باعث می شود که افراد بتوانند محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

باز هم، همانطور که در این مورد صحبت می کنم، اینها تاکتیک هایی است که ما برای افزایش فالوورهای خود در پیش گرفته ایم. ممکن است لزوماً با کاری که انجام می دهید کار نکند. ممکن است در کسب‌وکاری نباشید که لزوماً بخواهید با افرادی که از محصول شما متنفرند صحبت کنید. اما این برای ما کارساز بوده است و دسترسی ما را هزاران و هزاران افزایش داده است. اگر به کلوت نگاه کنید و ببینید قبلا کجا بودیم و الان کجا هستیم، تفاوت در واقع شگفت انگیز است. گام بعدی در این کار در واقع انجام پستی است که اعداد واقعاً متمایز و چیزهایی را به شما نشان می‌دهد که می‌توانم تفاوت و میزان دسترسی ما را در حال حاضر بر خلاف آنچه قبلا بود به شما نشان دهم.

به غیر از آسان‌تر کردن اشتراک‌گذاری، آن را به ایمیل‌ها نیز اضافه کرده‌ایم. شما یک ایمیل از تیم خدمات مشتری دریافت می‌کنید و ما می‌گوییم: “هی، آیا تجربه فوق‌العاده‌ای با خدمات مشتری داشتی؟ در مورد آن توییت کنید.” ما یک ایمیل درباره وبینار در راه است ارسال می کنیم. ما مانند “فراموش نکنید که در مورد آن به دوستان خود بگویید.” هر کاری که انجام می دهید، اشتراک گذاری آن را واقعا آسان کنید. من ایمیل هایی از دندانپزشکم دریافت کرده ام که می گوید: “این را برای یک دوست فوروارد کنید” یا “این را با دوست خود در توییتر به اشتراک بگذارید.” هر کاری که انجام می‌دهید، به همه راه‌هایی که بازاریابی می‌کنید یا خدمات مشتری را انجام می‌دهید فکر کنید و بفهمید که چگونه می‌توانید توییتر را به آن اضافه کنید.

آخرین مورد این است که ما همه را درگیر کردیم. حتی اگر صحبت‌هایمان را از حساب واقعی توییتر افزایش دادیم، جایی که واقعاً راجر است، بنابراین اغلب، می‌دانید، راجر او واقعاً دوست دارد وارد توییتر شود و فقط با مردم چت کند. گاهی غر می زند و ویس می کند و کمی بوق می دهد. اما در واقع مشارکت دادن همه بسیار مهم بود. بنابراین ما از همه خواسته ایم که اگر کسی را می بینید که در مورد یک ابزار سوالی دارد، کسی که در مورد بهترین راهنمای سئو می پرسد و ما آن محتوا را داریم، یا اگر چیزی را می بینید که من نمی توانم آنجا باشم. 100% من نمی توانم همیشه آنلاین باشم. حتی اگر من را خوب بشناسید، احتمالاً می دانید که من همیشه آنلاین هستم. بنابراین، ما درگیر شدیم. رند، اگر رند ببیند که سؤالی به SEOmoz رسیده است، به آن پاسخ می‌دهد و حساب SEOmoz را CC می‌کند تا بدانیم که پوشش داده شده است. همین کار را با Joanna یا SEOmom انجام می دهند. ما همچنین همکارانمان مانند دکتر پیت، کل کارکنان مقطر، و افرادی را که می‌بینید در وبلاگ پست می‌کنند و چیزهایی از این دست را درگیر کرده‌ایم. از آنها هم پرسیده ام، اگر سوالی دیدید، هر چه هست، با مردم صحبت کنید. به آنها یادآوری کنید، هی، این پست اینجاست یا این برنامه اینجا هست یا فراموش نکنید که می توانید یک ایمیل به [email protected] ارسال کنید و آنها می توانند اطلاعات بیشتری به شما بدهند یا به شما در حل مشکلتان کمک کنند.

سپس، در اینجا ما به طور کلی Mozzers را داریم. ما تعدادی از اعضای انجمن بزرگ خود را داریم که به ما کمک کرده اند. آنها این کار را به عهده گرفته اند که وارد مکالمات شوند، مردم را از طریق توییتر وارد جامعه SEOmoz کنند. برای ما، همانطور که قبلاً گفتم، توییتر برای ما فقط یک تاکتیک بازاریابی نیست. درگیر کردن افراد جامعه است. این به آن‌ها درباره رویدادهای جامعه می‌گوید، خواه یک جلسه یا وبینار باشد یا تخفیف برای یک کنفرانس، در هر صورت. ما از توییتر برای هر چیزی که با جامعه خود صحبت می کنیم استفاده می کنیم.

بنابراین، اینها سه تاکتیک اصلی هستند که در حدود یک سال و نیم گذشته برای افزایش فالوورهای خود استفاده کرده ایم. مورد دیگری که اغلب به آن نگاه می کنیم افزایش دسترسی و نگاهی به تأثیرگذارانمان است، زیرا می خواهیم مطمئن شویم که نه تنها دنبال کننده ها را به دست می آوریم، بلکه در حال به دست آوردن فالوئرهایی هستیم که معادل لینکراتی هستند. ما پیوندهای اجتماعی را می خواهیم. ما از این افرادی می خواهیم که دوست دارند بازتوییت کنند و دوست دارند اطلاعات شما را به بیرون ارسال کنند. ما می خواهیم آن افراد ما را دنبال کنند و با ما درگیر باشند. ما اغلب وارد یک مکالمه می شویم و جزئی از آن می شویم زیرا می دانیم که داشتن آن نقطه تماس با کسی باعث می شود که او بیشتر احساس کند بخشی از جامعه است. من هم شخصاً این کار را انجام داده ام. من شخصا با مردم صحبت می کنم و توییتر را ذکر می کنم، و نکته بعدی که می دانید، می بینم که آنها ما را دنبال می کنند. خیلی مهم است که بیرون بروید، با افراد خود صحبت کنید و آنها را درگیر کنید.

من واقعا دوست دارم بشنوم چه چیزی برای شما کار می کند. چه کار می کنی؟ تاکتیک شما برای به دست آوردن فالوور، یافتن این تأثیرگذارها چیست و چگونه از توییتر استفاده می کنید؟ امیدوارم شما بچه ها مرا ببخشید که شاید به اندازه رند خوش بیان نیستم. من واقعاً دوست داشتم امروز جمعه تخته سفید را انجام دهم. هارون که به آنجا بازگشته و فیلم را می گیرد در حال حاضر به من می خندد. فقط دوست دارم همه بدانند. به هر حال از همه ممنونم. امیدوارم آخر هفته خوبی داشته باشید. هفته آینده شما را برای جمعه دیگری با تخته سفید می بینیم.
رونویسی ویدیو توسط SpeechPad.com

(و جن، آنها خنده های عاشقانه بودند! به نظر من جن فردی بسیار لذت بخش است.)

shakotardid

توسط shakotardid

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *