Wp Header Logo 1682.png

 پس از ادغام هوش مصنوعی و بخش جستجوی در سال ۲۰۲۳، گوگل حالا به سراغ تب بازارگاه یا Shopping خود رفته است.

به گزارش دیجیاتو، این شرکت روز سه‌شنبه اعلام کرد که از این پس با استفاده از هوش مصنوعی به کاربران در پیدا کردن محصول مناسب کمک می‌کند. گوگل همچنین یک فید جدید شخصی‌سازی شده از محصولات قابل خریداری را برای کاربران ایجاد کرده است و این قابلیت‌ها به تدریج طی هفته‌های آینده در آمریکا فعال می‌شوند.

 گوگل از این پس  نتایج جستجوی محصول را به همراه یک چکیده هوش مصنوعی درمورد موضوعات مهم در هنگام خرید نمایش می‌دهد. برای مثال اگر برای «ژاکت زمستانی مردانه برای سیاتل» جستجو کنید، چکیده‌ای از چیزهایی که گوگل معتقد است پیش از خرید یک ژاکت جدید برای اقلیم خاص در نظر بگیرید توسط هوش مصنوعی ارائه می‌شود.

source

shakotardid.ir

توسط shakotardid.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *